
Zašto je Etarget oglašavanje odlično za mala i srednja produzeća?
Ako imate stotine tisuća kuna za
obavljanje svog posla, onda imate puno više opcija kada je riječ o promociji
vaše tvrtke. Na primjer, možete kupiti oglase u offline publikacijama,
platiti reklamu na najgledanijim televizijama, angažirati zgodne hostese da
dijele promotivne materijale…
U realnosti, većina ljudi nema na rapolaganju
nekoliko tisuća eura mjesečno za promociju.
Zapravo, mnogo je ljudi koji nemaju uopće novca. Oni svoje ideje promoviraju putem društvenih
medija (nije loše ako ste švorc, jedino što je neophodno je da vrlo dobro znate
što radite): Twitter,
Facebook, MySpace, LinkedIn. To je jedna
od ljepota interneta .
Međutim, komercijalne stranice imaju
drugačije tehnike. Onaj tko ulaže i
zarađuje od kreiranja sadržaja na webu, a posebno oni koji nešto i prodaju na
internetu, bilo da je riječ o web shopovima ili online katalozima sa offline
adresama, imaju puno koristi od PPC kontekstualnog oglašavanja.
Marek
Vidovič: Zašto je Etarget oglašavanje
odlično za mala i srednja produzeća?
1. Etarget je dobar za mala
i srednja poduzeća jer se može napraviti efikasna kampanja već
za nekoliko stotina kuna. Također ne trebaju marketinški odjel jer naša korisnička podrška pomaže i savjetuje pri kreiranju kampanje.
2. Mislim da bi na početku trebalo biti ulaganje malo veće jer treba napraviti web stranicu (tko ne posjeduje) i pokrenuti
kampanju barem od 1000 kn da bi se osjetili prvi rezultati, tj. povećanje
broja posjetitelja na firminoj stranici te novi eventualni kupci.
3. Prvo bi trebali utvrditi koje stranice čita ciljna grupa potencijalnih kupaca, te izabrati ključne riječi koje se
nalaze u danim člancima. Također treba uzeti u obzir koji su ciljevi
kampanje i onda odabrati način targetiranja (npr. da li su to nove
registracije ili promocija samih proizvoda koji se reklamiraju).
Etarget je kontekstualna mreža koja
vas štedi muke oko odabira gdje zakupiti medijski prostor: pokrenite kampanju i
vaša reklama će se prikazivati na više od 280 najposećenijih hrvatskih portala.
Budžet za PPC reklamu je onakav kakav kiljent odabere (cjenik: http://www.etarget.hr/cjenik-oglasavanja-na-internetu
).
U Etargetu klijenti sami kreiraju reklamne oglase (postupak je jednostavan,
sustav vas vodi kroz 3 koraka do kreiranja oglasa), a u svakom trenutku moguće
je pristupiti kampanji i postavljati ključne riječi, tekst oglasa ili sliku.
Osnovni
pojmovi internet oglašavanja:
Etarget
kontekstualno oglašavanje je oglas koji se u vidu
linka i linka sa slikom veže za kontekst postojećih sadržaja na webu. Odabirom ključnih riječi tijekom kreiranja
oglasa PPC reklama dopire do onih ljudi
koji su već zainteresirani za područje u kojem poslujete.
PPC
je skraćenica od pay-per-click što je model
plaćanja – prikazivanje reklame je besplatno a oglašivač plaća samo
kada neko posjeti stranicu tj. klikne na oglas. Cijena klika je od 0.25 kn.
Registracija je besplatna i kreiranje
oglasa je jednostavno i brzo.
Kako funkcionira Etarget: http://www.etarget.hr/kako-funkcionira-etarget



