
Prema riječima referentica prodaje Ilirija hotela Sanje Lakić Bojanić te kampa '' Park Soline '' Ane Ražnjević sajam u Munchenu posjetilo je više od 100.000 ljudi, koji su pokazali veliku zainteresiranost za Ilirijinu ponudu
Uspješno predstavljanje svojih smještajnih kapaciteta, kao i grada Biograda na Moru, Ilirija d.d. je u veljači nastavila u Munchenu i Essenu u Njemačkoj, te u Herningu u Danskoj.
Prema riječima referentica prodaje Ilirija hotela Sanje Lakić Bojanić te kampa ” Park Soline ” Ane Ražnjević sajam u Munchenu posjetilo je više od 100.000 ljudi, koji su pokazali veliku zainteresiranost za Ilirijinu ponudu.
U Essenu u kojem je ove godine Hrvatska bila zemlja partner, Ilirijin Kamp ” Park Soline ” predstavljale su voditeljica prodaje i marketinga Kristina Brčić i referentica prodaje Ana Ražnjević.
“I ovaj sajam posjetilo je više od 100.000 posjetitelja, a to što smo na istom bili zemlja partner doprinijelo je još jačoj zainteresiranosti Nijemaca za našu regiju a osobito za kampiranje kao način provođenja godišnjeg odmora”, rekla je Ražnjević.
Unatoč udaljenosti i gospodarskoj krizi Nijemci će sigurno ostati naši vjerni gosti što je na ovom sajmu bilo više nego očito prema podijeljenom broju promidžbenih materijala.
U Danskoj su ” Park Soline ” predstavljali šef recepcije Danijel Karabatić i recepcionar Jurica Milačić. Prema njihovim riječima zainteresiranost Danaca za našu zamlju bila je iznad svih očekivanja, a sajam je posjetilo rekordnih 63.000 posjetitelja.
“Danci su najviše bili zainteresirani za naš grad i regiju zbog blizine nacionalnih parkova te parka prirode Vransko jezero, kao i zbog mogućnosti provođenja aktivnog godišnjeg odmora”, kazao nam je Karabatić.
Ilirija d.d. i u mjesecu ožujku nastavlja predstavljanje Biograda na brojnim sajmovima u Europi te se nadaju uspješnoj sezoni.



