Brendovi

HT svrgnuo Inu s trona najvrjednijih domaćih brendova

Vrijednost brendova izračunata je po metodi Brand Financea koja, uz ekonomske pokazatelje tvrtki uzima u obzir i druge parametre

Hrvatski telekom (HT) najvrjedniji je hrvatski korporativni brend na listi 100 najvrjednijih hrvatskih brendova i na tom je mjestu HT zamijenio Inu, izvijestili su iz poslovnog tjednika Lider koji donosi listu najvrjednijih domaćih brendova, prenosi Business.hr

Vrijednost brendova izračunata je po metodi Brand Financea koja, uz ekonomske pokazatelje tvrtki uzima u obzir i druge parametre.

Kako navode iz Lidera, vrijednost HT-ova brenda u dvije godine se povećala za 12 milijuna dolara, na 603 milijuna dolara, premašivši tako dobit te kompanije iz 2009. godine.

Ukupna vrijednost prvih 100 domaćih brendova, prema izračunu Brand Financea, iznosila je 9,2 milijarde dolara, kaže se u obavijesti Lidera.

Iza HT-a na listi slijedi prethodni pobjednik Ina s vrijednošću brenda procijenjenom na 582 milijuna dolara, a treći je Konzum s vrijednošću brenda od 544 milijuna dolara.

Na listi top deset brendova, prema vrijednosti, su i T-Mobile Hrvatska (472 milijuna dolara), Adris grupa (422 milijuna dolara), Vipnet (341 milijun dolara), Zagrebačka banka (317 milijuna dolara), Privredna banka Zagreb (302 milijuna dolara), Pliva (237 milijuna dolara) i Jamnica (229 milijuna dolara).

Iako pod utjecajem krize ukupna vrijednost brendova nije znatno smanjena, vidljiv je pad vrijednosti kod 44 brenda u prvih stotinu.

Osim smjene na vrhu, među najvrjednijih 10 nije bilo znatnijih promjena osim ispadanje Podravke i ulaska Jamnice u krug 10 najjačih.

Kako navode iz Lidera, najveći je gubitnik brend Pevec čija je vrijednost pala 71 posto.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest