
Etarget.hr uveo je nove funkcije koje će korisnicima olakšati vođenje
njihovih kampanja. Izmjene su provedene radi ovogodišnje sezone božićnih
shoppinga na koju se ovih dana spremaju poduzetnici i marketingaši.
Reklamna
mreža Etaget je poboljšala navigaciju, pojednostavila dizajn i uvela
nekoliko izmjena čija je uloga pomoći poduzetnicima i margetingašima
povećati prodaju u razdoblju božićnih shoppinga.
“Iz
godišnjih izvješća vidimo da kupovna aktivnost ljudi raste već krajem
listopada. Izmjene u našem korisničkom računu pomoći će poduzetnicima i
marketingašima da spremni dočekaju ovogodišnju sezonu božićnih shoppinga
s obzirom da za pripremu imaju oko mjesec dana,” rekla je Alexandra
Serdahelyova product manager tvrtke Etarget. ” Naravno, izmjene nisu uvedene samo zbog božićnih kampanji već će i dugoročno korisnicima olakšati rad sa sustavom.”
Etarget inovacije:
1. Dizajn
– na temelju iskustava korisnika Etarget je izmjenio navigaciju u
korisničkom računu. Korisnicima je na raspolaganju dvoslojni meni s
novim jedinstvenim alatima
2. Pregledi – U korisničkom računu sada se nalaze pregledi tj. statistike kampanje u jednostavnom grafičkom prikazu.
3. Katalog stranica
– stranice na kojima se prikazuju kontekstualni oglasi Etarget je
stavio u kategorije ovisno oo njihovom sadržaju. Ako korisnik želi svoje
oglase samo u auto-moto kategoriji stranica dovoljno je ozačiti to
polje. Korisnik tako može adresirati svoje potencijalne kupce puno
efikasnije.
4. Jednostavnije dodavanje oglasa i ključnih riječi –
korisnici od danas na jednoj slici vide formular s tekstom i jedan
formular za proizvodne i potrošačke ključne riječi. Na istoj stranici
postavljau i cijene. Naravno, korisnici mogu koristiti i stari formular
koji im je dostupan u korisničkom računu.
U najbližom razdoblju Etarget uvodi i:
– proširene statistike
– jednostavniji rad s budžetom



