
Ovoga vikenda, kad će na zagrebačkom Laništu biti otvoren Arena Centar, bitka za kupce postat će žešća no inače
Avenue Mall, Garden Mall, City Center One, Westgate, Arena Centar… šoping-centri u Hrvatskoj niču kao gljive poslije kiše. Ovoga vikenda, kad će na zagrebačkom Laništu biti otvoren Arena Centar, bitka za kupce postat će žešća no inače.

Otvaranje novog trgovačkog centra, Arena Centra, što će se dogoditi u petak, ponovno je u prvi plan stavilo žestoku borbu za svakog kupca, ali i najobičnijeg posjetitelja koji u brojne šoping-centre po Hrvatskoj dolazi samo u šetnju ili, pak, popiti kavu. I dok “stariji” centri novog trgovačkog diva doživljavaju kao konkurenciju te ovog vikenda (u vrijeme otvaranja Arena Centra) pripremaju brojna iznenađenja za svoje kupce, drugi su prilično ravnodušni.
“Nakon otvaranja novog centra, ne očekujemo smanjenje broja
posjetitelja, jer su se od našeg otvaranja pojavili i drugi trgovački
centri, a Garden Mall je uspješno zadržao svoje posjetitelje. Dolazak
konkurencije pozdravljamo, a na nama je da kontinuirano pružamo
kvalitetnu uslugu”, ističu iz Garden Malla za Večernji list.
Westgate cijeli mjesec slavi svoj prvi rođendan, među ostalim, i velikom nagradnom igrom u kojoj dijele auto, a otvaraju i novouređenu igraonicu Kids World.

“Hrvatska je veliko tržište. Potencijal još nije iscrpljen. Kupac
traži centar koji najbolje odgovara njegovim potrebama. Dolaskom novih
centara na tržište, uvijek dolazi do određenog preslagivanja, odnosno do
određenih promjena u navikama i frekvenciji posjetitelja. Posve je
logično da će kupci htjeti posjetiti novootvoreni centar, no vratit će
se onom u kojem se osjećaju najugodnije i smatraju da nudi najbolju
ponudu” kažu u Westgateu.
“Oružje” kojim će se Avenue Mall ovog vikenda boriti su PC igrice za posjetitelje koji će moći naučiti i osnove profesionalnog veslanja.



