
Na njegovo mjesto doći će dosadašnji direktor nabave u Metrou Tihomir Salopek
Munjiza kaže kako su u dvije godine, koliko je bio direktor Gastro
grupe, uspjeli napraviti mnogo te usprkos krizi osigurati stabilnost
poslovanja. Za Business.hr rekao je da je HoReCa kanal najviše patio
zbog krize jer se manje trošilo u kafićima, restoranima i hotelima, ali
to se u konačnici nije previše odrazilo na poslovanje Gastro grupe.
Naime, i prošlu i pretprošlu godinu završili su kao tržišni lider, što
je velik uspjeh jer je 2008. Gastro grupu napustilo pet snažnih članica,
a u 2009. uspjeli su konsolidirati poslovanje, za što su najzaslužnije
kvalitetne članice GG-a i njihov rad na terenu.
U prošloj je godini prodano 50 posto udjela tvrtke MHS suvlasniku Hrvoju
Svetličiću, a ona se bavi distribucijom robe hotelskim lancima i
hotelima, što je pridonijelo stabilizaciji poslovanja, te je
raspodijeljen trezorski udjel članica koje su od 2004. do 2009.
napustile grupu. U raspodjelu trezorskih udjela ušli su Kutjevački
podrumi u vlasništvu Envera Moralića. Na pitanje čime će se ubuduće baviti, Munjiza ističe kako će više
vremena posvetiti svojoj tvrtki JakovViktor te konzultantskim poslovima i
projektima koje prije svega vodi kao interim menadžer.
Podsjetimo, Munjiza je 11 godina radio u Atlantic grupi, gdje je bio
potpredsjednik za prodaju i distribuciju te član Nadzornoga odbora
Montane. Nakon toga je jedan mandat (2002.-2007.) bio predsjednik Uprave
Konzuma i potpredsjednik Nadzornog odbora Bjelovarske industrije mesa,
koji su u sastavu Agrokora, najveće regionalne tvrtke.
Kao najvažnije projekte tvrtke Jakov Viktor Munjiza ističe savjetovanje
tvrtki Megatrend i Makro Mikro u segmentu ICT industrije, u
proizvođačkoj industriji Labuda, a u maloprodaji outleta Sv. Helena.
Dodaje kako je u građevinskom sektoru radio s Tim Kabelom, Kufner
grupom, u izdavaštvu sa Styrijom i Verbumom, a u turističkom sektoru s
Generalturistom.



