
Sajam u Essen-u posjetilo je 100.000 ljudi, u Nürnberg-u 87.000, Herning-u 66.100 dok je sajam u Padovi posjetilo 15 .000 posjetitelja
Djelatnici kampa “Park Soline” nastavili su sa prezentacijom njihove ponude te ponude Biograda na Moru kao destinacije.
Voditeljica prodaje i marketinga kampa Kristina Brčić , šef recepcije Danijel Karabatić te recepcionar Jurica Milačić odradili su turističke sajmove u dva njemačka grada Essen-u i Nurnberg-u, sajam u danskom gradu Herningu te u talijanskoj Padovi.
U svim zemljama gosti su bili zainteresirani za cjelokupnu ponudu Ilirije, a posebice za kamp, kao i za biogradsku destinaciju.
– Predstavili smo im naš kamp i sve njegove pogodnosti, kao i čitavu ponudu naše tvrtke Ilirije koja nudi velike mogučnosti za sve vrste godišnjih odmora i u sezoni i izvan nje. Naš kamp je posjetiteljima bio vrlo zanimljiv tim prije što je na razini visoke četiri zvjezdice, ima pješčanu plažu i hladovinu borova, a također je i u neposrednoj blizini grada.
Nastojali smo im predočiti prednosti naše regije te između ostalog naglasiti mogućnosti za aktivno korištenje godišnjeg odmora i našeg kampa i grada koji pružaju niz različitih pogodnosti.
Jedna od njih je i blizina triju nacionalnih parkova Kornata, Paklenice te slapova Krke, a također i Parka Prirode Vransko jezero.
Sajam u Essen-u posjetilo je 100.000 ljudi, u Nürnberg-u 87.000, Herning-u 66.100 dok je sajam u Padovi posjetilo 15 .000 posjetitelja.
Nakon svega, opći je dojam predstavnika Ilirije izrazito optimističan jer je na svim navedenim sajmovima pokazano izrazito zanimanje za kamping turizam te se očekuje dolazak sve većeg broja kampista, koji će biti važan faktor u konačnim turističkim rezultatima Biograda na Moru u nadoilazećoj sezoni.



