Internetsko oglašavanje

Internetsko oglašavanje preteklo tiskano!

Internetsko oglašavanje u 2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26 milijardi dolara

Najnovija istraživanja IAB-a (Internet Advertising Bureau) službeno su
potvrdila ono što se predviđa već duže vrijeme – oglašavanje na
internetu preteklo je ono u tiskanim medijima.

Internetsko oglašavanje u
2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26
milijardi dolara.

Najnovija istraživanja pokazuju kako se oglašavanje na internetu u proteklih deset godina više nego utrostručilo. 2010. godine to je tržište vrijedilo oko osam milijardi, dok sada premašuje 26 milijardi.

Pretraživanje sa 46 posto i dalje zauzima uvjerljivo najveći udio u
internetskom oglašavanju. Ta se brojka u odnosu na 2009. godinu smanjila
za jedan postotni bod. Uz pretraživanje, velik tržišni udio zauzima i
oglašavanje putem bannera, oko 24 posto.

Tko se oglašava?

IAB-ova istraživanja pokazala su kako na internetsko oglašavanje
najviše troši sektor maloprodaje, iz kojeg su u 2010. godini za
internetsko oglašavanje izdvojili 5,5 milijardi dolara, što predstavlja
rast od milijardu dolara u odnosu na prethodnu godinu.

Drugi najveći korisnik internetskog oglašavanja su telekomi, čija je
potrošnja u 2010. godini pala za milijardu, na 3,5 milijardi dolara.
Udio telekoma u ukupnoj potrošnji pao je s prošlogodišnjih 16, na 13
posto u 2010. godini.

Internetsko oglašavanje nastavlja brzi rast. U 2010. godini preteklo je oglašavanje u novinama i pozicioniralo se odmah između oglašavanje na televiziji.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest