
Ne, ovo nisu neartikulirani
zvukovi dojenčeta. Nisu niti zvuci koji prozvodite kada vam netko stane na
nogu. Što znače kratice UI, IA i UX? Konkretnije, što znače za vas i vaše
poslovanje? Otkrit će vam “Web::Strategija 1011 – Frontend naš
svagdašnji” (skraćeni naziv: WS11) koja će 16.
– 17. lipnja 2011. otvoriti vrata web developerima, web dizajnerima i web
programerima, ali i poslovnim ljudima koji upravo njihove usluge koriste. Prijavite se što prije putem
kontakt obrasca na službenoj stranici konferencije!
Kad pričamo o
frontendu, prvo što treba objasniti su korisnička
sučelja (eng. user interface UI)
– prostor u kojem se događa komunikacija između računala i čovjeka. To je
zapravo sistem pomoću kojeg ljudi i «mašina» surađuju, preko hardwarea i
softwarea. Cilj je da komunikacija bude jednostavna, efikasna i zabavna – tzv.
user-friendly interface. Korisničko iskustvo (eng. user experience UX) je ono što donosi
kruh svagdašnji web developerima i tvrtkama koje koriste njihove
proizvode. Razliku između user
interfacea (UI) i user experiencea (UX) najbolje objašnjava izjava jednog od
predavača predstojeće Web::Strategije 1011, Gorana Peuca iz tvrtke Nivas: “UI
je samo jedan element kojeg korisnici najčešće vide i klikaju ili dodiruju, no
cjelokupan UX se na kraju kondenzira na onaj osjećaj koji korisniku ostaje
nakon što odradi proces kojem je vaš proizvod namjenjen. User Interface može
biti iznimno ergonomski oblikovan, grafički izvanredan, no ako se proizvod
često “ruši” cijeli UX odlazi u vodu.”
Svim web
developerima su potrebne nove vještine
koje se dinamično razvijaju i koje je potrebno savladati u hodu. Bilo
da se radi o razvoju i dizajnu web stranica, web aplikacija ili mobilnih
aplikacija, na WS11 možete naći informacije i znanja koja koja će vam pomoći u
daljnjem radu i poslovanju. Također i poduzetnici, voditelji
odjela i direktori mogu naći rješenje za konkretne probleme s kojima se
susreću – kako naručiti web aplikaciju (što morate znati?), kako web aplikaciju
ili web stranicu prilagoditi željama i potrebama korisnika (user experience –
korisnički doživljaj) te puno drugih tema. Prvog dana – 16. 6. 2011. (četvrtak) u Hypo
centru (Zagreb)očekuje vas bogati program, dok su za drugi dan 17. 6. 2011. (petak) pripremljene dvije
edukacije (Ethical Hacking i SCRUM method) u VMD zgradi.
Kvalitetan program jamče stručni predavači iz poznatih
tvrtki koje se bave web developmentom i dizajnom. Iz struke za struku govorit
će Goran Peuc o korisničkim
sučeljima i korisničkom iskustvu, Lucijan
i Emanuel Blagonić o budućnosti mobilnih stranica te web dizajnu, Vedran Križek o skaliranju web sustava,
Stanislav Mihić o povezivanju
frontenda sa društvenim mrežama putem widgeta, Nikola Plejić o iskustvima i savjetima u korištenju jQueryja, Nedim Šabić o usabilityju odnosno
korisnosti web stranica.
WS11
pruža edukaciju i nakon konferencije. U suradnji s
najpoznatijom hrvatskom online školom Cognita pripremili
smo za vas i online školu – webinare, koje možete pohađati od
kuće ili posla, možete steći, obnoviti i učvrstiti znanja o “Adobe Dreamweaveru” i “Osnovama o web dizajnu“.
Ono što
izdvaja WS11 od drugih konferencija je i dodjela
Zlatne nagrade
Web::Strategije za najbolje izvođače web stranica, a osvojit će je po troje
prijavljenih u dvije kategorije: Web
inovativnost 2011 i Web
upotrebljivosti 2011.
Ovaj događaj
omogućili su zlatni sponzor Microsoft Hrvatska,
zatim srebrni sponzori: tvrtka
za izradu web sustava
Trikoder, tvrtka za
izradu web stranica Virtus Dizajn, studio za razvoj
web stranica – LogIT internet usluge, prvi hrvatski web
servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr te crnogorska tvrtka za
promociju vršne .ME domene;i brončani sponzor – tvrtka
koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.
WS11 sponzoriraju
i vodeći zlatni mediji – Jutarnji.hr, Monitor.hr, Tportal.hr,
Net.hr, 24sata.hr, Rep.hr i časopis VIDI; stručni medij Netokracija,
organizacijski partneri: Timgraf media, Hypo centar, World
Class Health Academy, OH! Okusite Hrvatsku, Fotosvijet, Refleksoterapija
Flatz, Uklanjanjevirusa.com te Zimo.co. Za vizuale konferencije se
pobrinula tvrtka Brand dizajn.



