
Hrvatski menadžment je arogantan i osrednji, a to je "brutalna kombinacija"
‘Živimo u zemlji u kojoj vlada trojstvo: auto, mobitel i
sunčane naočale, u koje radije ulažemo nego u obrazovanje’, kazao je
konzultant Milan A. Račić. Ustvrdio je i da je hrvatski menadžment
arogantan i osrednji, piše danas.hr
Na
gospodarskom forumu “Hrvatski useljenici kao akteri gospodarskog razvoja
Hrvatske”, Hrvati povratnici iz inozemstva govorili su o iskustvima
ulaganja u hrvatsko gospodarstvo te problemima s kojima su se susretali.
Milan A. Račić, direktor konzultantske kuće Indium, na početku je izlaganja napomenuo kako će ono što ima reći naljutiti mnoge.
U izlaganju na mješavini engleskog i hrvatskog jezika Račić je
ustvrdio kako je hrvatski menadžment arogantan i osrednji, a to je, kako
je ocijenio, “brutalna kombinacija”.
“Zašto imamo takvo vodstvo? Živimo u zemlji u kojoj vlada trojstvo: auto,
mobitel i sunčane naočale, u koje radije ulažemo nego u obrazovanje”,
rekao je Račić, uz napomenu da menadžeri nemaju najkvalitetnije uzore.
Kako prenosi business.hr, Račić je rekao i da je diploma
danas kao srednja škola prije 30 godina, te da bi menadžeri trebali
imati magisterij ili doktorat.
O hrvatskom poduzetništvu danas, učincima i legitimaciji, govorio je Drago Čengić iz Instituta Ive Pilara.
Govoreći o strategiji opstanka u krizi, Čengić se osvrnuo na
“lokalne utege” koji stoje nasuprot globalnim aspiracijama tvrtki,
istaknuvši kako su to “poduzetnici iz nužnosti” koji prevladavaju nad
“poduzetnicima iz prilike”. Smatra da uteg predstavlja i “mentalitet
skorojevića”, kojemu je osobna potrošnja važnija od ulaganja u poduzeća,
a orijentiranost tvrtki na domaće tržište važnija od orijentiranosti na
strana tržišta.



