
Veliku pobjedu na drugom natječaju za taksi
dozvole u Zagrebu odnio je Pavo Zubak, koji je dobio 120 licencija za
taksiranje, dok je gubitnik posljednjeg ‘kola’ Tehničko-remontni centar
Zagreb koji je ostao bez ijedne licencije, kao i Cammeo Grupa, piše
Večernji list.
Odmah nakon objave rezultata za koncesiju Cammeo se obratila javnosti
i to Oproštajnim pismom za Udrugu Radio Taksi Zagreb. U njemu
pojašnjavaju kako su oni svoj zahtjev za koncesiju ‘za dodatnih 80
vozila povukli, jer su prepoznali snagu i potencijal u drugim gradovima Hrvatske’. Tako će zasad u Zagrebu ostati na 76 vozila.
Cammeu ostaje 76 vozila na gotovo 800 tisuća stanovnika
metropole, dok konkurencija stiže već sljedećeg tjedna, nakon ovjere
cjenika, tehničkog pregleda i izdavanja dozvola.
‘Cammeo Grupa nije ispunila uvjete i nisu predali potpunu dokumentaciju.
Nedostajali su im vozači i naravno da tako nisu mogli dobiti još
licencija’, kazao je Mijo Bezer iz Gradskog ureda za promet za Večernji list. Zadovoljni mogu biti i supružnici Marijanović, vlasnici Eko Taksija, koji su svojim hibridnim vozilima na natječaju uspjeli ostvariti stopostotni učinak.
Naime, za ekološki najprihvatljiviji vozni park metropole zatražili su 50 vozila, što je Grad i odobrio. Osim Eko Taksija, koji će voziti za istu cijenu kao i Zubak, na scenu će stupiti i 34 obrtnika s po jednim vozilom. Nezadovoljstvo rezultatima nije krio vlasnik Cammeo Grupe, riječki poduzetnik Kosta Minovski. ‘Ne možemo biti zadovoljni. O pravnim koracima razmišljat ćemo kada
odluku vidimo na papiru’, kazao je Minovski za Večernji list.



