
U prvom šoping centru u Varaždinu, bruto razvedene površine gotovo 50 tisuća kvadrata, iznajmljivat će se poslovni prostori ukupne površine 25.300 kvadrata
U šoping centru City Point, koji se počeo graditi
uz jugoistočnu zaobilaznicu oko Varaždina, švedska modna i tekstilna
kompanija H&M otvorit će trgovinu na površini od 2.200 četvorna
metra, što će biti jedan od većih njezinih prodajnih prostora u
Hrvatskoj.
‘Pregovori su završeni, a primitkom potpisanog ugovora iz Stockholma
možemo i službeno predstaviti H&M kao zakupoprimca koji će
predstaviti kompletan mix brandova u našem centru. Ova dopuna našeg
širokog izbora zakupoprimaca savršena je za naš centar i izvanredna je
potvrda naše pozicije kao visokokvalitetnog šoping centra Varaždina i
šire regije’, ističe Harald Peham, direktor Trgovačkog centra Varaždin,
tvrtke investitora u šoping centar City Point koji bi do ožujak 2013.
Trebala izgraditi Stipić grupa.
U prvom šoping centru u Varaždinu, bruto razvedene površine gotovo 50
tisuća kvadrata, iznajmljivat će se poslovni prostori ukupne površine
25.300 kvadrata. Izuzme li se Super Konzum koji će otvoriti hipermarket
na 3.600 kvadrata, H&M bit će najveći zakupac, a zatim slijedi sa
1.800 kvadrata Cineplexx kino s pet dvorana i 900 sjedala.
Među ostalim
zakupcima najavljeni su New Yorker, S.Oliver, Hervis, Technomax, BIPA i
Humanic. Centar će raspolagati s oko 1.150 parkirnih mjesta, 450
vanjskih i 700 garažnih.



