
Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar organizira seminar “Tajne Guerrilla Marketinga – kako
minimalnim ulaganjima ostvariti maksimalan učinak”, 15. studenoga 2011.
(utorak) u prostorijama HGK – Županijske komore Zadar od 11 do 15 sati.
“Guerrilla Marketing:
Brz, iznenađujuć, učinkovit”.
Marketing ne mora biti skup da bi bio
uspješan. Prodaja je najjednostavniji posao na svijetu
(naravno, ako znate što i zašto radite). Ovo su 2 temeljna načela guerrilla (gerila)
marketinga.
Gerila
marketing je način na koji se konvencionalni cilj
poslovanja ostvaruje nekonvencionalnim metodama. Vrijeme je da promijenite svoj
pristup i otkrijete tajne gerila marketinga. “Gerilska borba” na tržištu je
budućnost koja je već počela.
Gerila marketing počiva na ostvarivanju
poslovnih, marketinških, promotivnih i financijskih ciljeva poduzeća s malim
i/ili relativno skromnim budgetima.
Upravo zato gerila marketing je posebno
pogodan (i potreban) malim poduzećima koja su ograničena financijskim
sredstvima. Gerila marketing je idealan i učinkovit alat za poduzetnike koji
žele skrenuti pažnju na sebe, a pri tome ne mogu (ili ne žele!) potrošiti
velike količine novca na promociju.
Za uspjeh na tržištu, uz gerilski marketing,
od presudne važnosti nisu odlučujuća velika novčana ulaganja. Glavna
investicija u gerila marketingu nije novac – već informiranost, mašta, energija
i vrijeme. I što ste više voljni “uložiti” u ove elemente, profit će biti veći
– a to je bit marketinga.
No, i gerila marketing ima svoju “kvaku 22” –
svi koji žele primijeniti gerila pristup moraju razmišljati izvan
tradicionalnih okvira. Da biste bili gerilac, jednostavno morate razmišljati i
ponašati se kao gerilac!
Svrha seminara:
§ ukazati na činjenicu i podržati shvaćanje da za uspješan marketing nisu
nužna velika novčana sredstva – naravno, ako se koristi “guerrilla” pristup
marketingu – njegova načela, metode, tehnike, pravila, alati, “oružja”…
§ osposobiti polaznike za primjenu guerrilla marketinga u svakodnevnom poslovanju njihovih poduzeća
Seminar je namijenjen: svim osobama koje kroz mala ulaganja žele postići značajne prodajne
rezultate i ostvariti vrhunske rezultate (gledano kroz omjer uloženo :
dobiveno), voditeljima, direktorima i/ili managerima marketinga i/ili prodaje i svima koji teže za povećanjem obujma svog poslovanja i volumena tržišta.
O predavaču:
Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje
bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa,
marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa,
oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom
uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i
svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist,
konzultant, član ili predsjednik Uprave što mu je omogućilo da kroz vlastito
iskustvo i praksu kreira, provodi i/ili nadzire mnogobrojne i raznovrsne
aktivnosti komunikacije s tržištem, pa tako i kampanje gerila marketinga.
Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.
Kontakt – osoba:
Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr.



