Nedorečeni zakon

Roko Brala preuzima Inine crpke?

Imao sam i dosad namjeru organizirati bolju opskrbu brodova plavim dizelom s mog broda registriranog za skladištenje naftnih derivata, kaže Brala

Informacija da Ina već dvije godine nije platila koncesijsku naknadu
za korištenje pomorskog dobra za četiri benzinske crpke na zadarskom
području, naišla je na zanimljiv odjek u poslovnim krugovima, piše slobodnadalmacija.hr

Riječ je o crpkama u Zadru (kod Tankerkomercove marine), u Biogradu,
Preku i Zaglavu, za koje je Ina trebala godišnje platiti 250 tisuća
kuna. Zakonski postoji mogućnost da te crpke preuzme netko drugi jer ne
postoji nešto što bi se zvala prioritetna koncesija, Ina nema u biti
nikakvu prednost. U slučaju da na natječaju netko drugi dostavi bolju ponudu od Inine,
ona može s tih crpki odnijeti samo pokretnine – inventar crpki i robu
koju tamo prodaje, a ne vaditi spremnike.

Posedarski poduzetnik Roko Brala, koji ima crpku na
Magistrali uz sam ulaz na autocestu kod čvora Zadar 1, vrlo je
zainteresiran za mogućnost da preuzme neku od tih crpki.

– Imao sam i dosad namjeru organizirati bolju opskrbu brodova plavim
dizelom s mog broda registriranog za skladištenje naftnih derivata.
Administracija me u tome sprječavala, a sad se javlja ova nova
mogućnost. Zainteresiran sam ne samo za opskrbu brodova gorivom, nego i
svu djelatnost ovih crpki. Razgovarat ću o tome s nadležnima u Ini u
Zagrebu, a uvjeren sam da bih u ravnopravnoj tržišnoj utakmici za te
koncesije dao bolje uvjete – kaže Roko Brala.

Zakon je u ovom pogledu nedorečen jer se, primjerice, ne tretiraju
velika ulaganja Ine u modernizaciju crpki. Procjenjuje se da je samo u
modernizaciju crpke u Preku Ina uložila više od 50 milijuna kuna, a
prema sadašnjim zakonskim odredbama to je sad sastavni dio pomorskog
dobra koje ide u koncesiju, ako nije upisano kao vlasništvo.

SD/eZd

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest