
U želji
da potrošače uvjere kako je njihova pašteta Argeta zdrava i kvalitetna,
Atlanticu se potkrao popriličan gaf. Argeta je naime pokrenula
marketinšku kampanju ‘Odabrale mame’ u kojoj poziva majke iz regije da
posjete njihovu tvornicu i ocijene njihove paštete, piše Poslovni
dnevnik.
A da bi bili što uvjerljiviji, na stranicama su objavili i svjedočanstva majki iz Ljubljane, Skopja i Sarajeva
– koja su lažna. Te su majke, naime, tek slike modela koje se mogu
skinuti s interneta upotpunjene izjavama oduševljenja. Prijevaru su
ubrzo otkrile blogerice i vijest se munjevito proširila internetom, a na
Facebooku je osvanula i stranica ‘Oborile mame’ na
kojoj se počela preispitivati vjerodostojnost same kampanje, ali i
proizvoda. Fotografije ‘lažnih’ mama nakon toga su uklonjene sa Argetine
stranice.
‘Dojmove i mišljenje mama koje su posjetile tvornicu Argete (u Hadžićima ili Izoli) planiramo prezentirati nakon što proces završi
pa je odlučeno da se u međuvremenu na službenim stranicama koriste
izjave anketiranih mama prikupljene u razdoblju pred-kampanje, ali uz
simbolične fotografije i imena kako bi se izbjegla svaka mogućnost
favoriziranja prijavljenih sudionica do kraja selekcijskog procesa u
travnju’, objasnila je Poslovnom dnevniku ovakav propust Gabrijela Kasapović, direktorica Korporativnih komunikacija Atlantic grupe dodajući kako žale zbog zabune koju su na ovaj način mogli uzrokovati.



