Kampanja za paštetu

Atlantic se ispričao mamama nakon gafa s reklamom

U želji
da potrošače uvjere kako je njihova pašteta Argeta zdrava i kvalitetna,
Atlanticu se potkrao popriličan gaf. Argeta je naime pokrenula
marketinšku kampanju ‘Odabrale mame’ u kojoj poziva majke iz regije da
posjete njihovu tvornicu i ocijene njihove paštete, piše Poslovni
dnevnik.

A da bi bili što uvjerljiviji, na stranicama su objavili i svjedočanstva majki iz Ljubljane, Skopja i Sarajeva
– koja su lažna. Te su majke, naime, tek slike modela koje se mogu
skinuti s interneta upotpunjene izjavama oduševljenja. Prijevaru su
ubrzo otkrile blogerice i vijest se munjevito proširila internetom, a na
Facebooku je osvanula i stranica ‘Oborile mame’ na
kojoj se počela preispitivati vjerodostojnost same kampanje, ali i
proizvoda. Fotografije ‘lažnih’ mama nakon toga su uklonjene sa Argetine
stranice.

‘Dojmove i mišljenje mama koje su posjetile tvornicu Argete (u Hadžićima ili Izoli) planiramo prezentirati nakon što proces završi
pa je odlučeno da se u međuvremenu na službenim stranicama koriste
izjave anketiranih mama prikupljene u razdoblju pred-kampanje, ali uz
simbolične fotografije i imena kako bi se izbjegla svaka mogućnost
favoriziranja prijavljenih sudionica do kraja selekcijskog procesa u
travnju’, objasnila je Poslovnom dnevniku ovakav propust Gabrijela Kasapović, direktorica Korporativnih komunikacija Atlantic grupe dodajući kako žale zbog zabune koju su na ovaj način mogli uzrokovati.

ČITAVI ČLANAK PROČITAJTE OVDJE

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest