
Dugoročno strateško udruživanje naglašava zajedničku snagu i potencijal
Gorenje Grupa i Panasonic prošlog su petka objavili stvaranje dugoročnog strateškog partnerstva kojim će ojačati zajedničke mogućnosti i snage dvaju kompanija.
Partnerstvo će pridonijeti obostranoj profitabilnosti i jačanju konkurentnosti na području Europe, a na zadovoljstvo i dobrobit Strateško partnerstvo Gorenja i Panasonica temeljit će se na sljedećim osloncima:
zajedničko I&R te razmjena određenih proizvodnih platformi za odabrane kategorije proizvoda (perilice rublja, hladnjaci i ugradbene pećnice); zatim tu je i prodajna mreža kao i know-how marketing za distribuciju na tržište Europe.
Kao dodatak tim primarnim temeljima, partnerstvo će omogućiti stvaranje fleksibilne baze kojom obje kompanije dobivaju mogućnost istražiti i neka druga područja za daljni razvoj međusobne suradnje.
Kao znak povjerenja u uspjeh partnerstva i predanosti prema dugoročnoj poslovnoj suradnji, Panasonic će investirati 10 milijuna eura i preuzeti manji udio u Gorenju; te omogućiti postojećim i novim potencijalnim dioničarima da profitiraju kroz ovo partnerstvo, što će dovesti do porasta kapitala i dvostrukog kotiranja Gorenja.
Strateško partnerstvo će omogućiti i Panasonicu i Gorenju da bolje služe svojim potrošačima kreirajući sinergiju koja će ojačati odnose snaga i kompetitivne prednosti obje kompanije.



