
Običaj hotelskog poduzeća
Imperial iz Raba, u većinskom državnom vlasništvu, da nagradu za
uspješno poslovanje dijele Uprava i radnici, presedan je koji će teško
postati primjer drugima. Naime, kako ocjenjuje Eduard Andrić,
predsjednik Sindikata turizma i usluga u okviru kojeg djeluje i sindikat
u Imperialu, 99 posto domaćih direktora ne shvaća važnost radnika za
uspjeh svoje tvrtke, piše Slobodna Dalmacija.
‘U turizmu dobar
radnik nije presudan samo za financijski rezultat, nego i za dojam
gosta o usluzi koju plaća, odnosno o tome hoće li i iduće godine
ljetovati baš na tom mjestu. Prema tome, ne samo da bi trebalo biti što
više primjera nagrađivanja radnika poput Imperiala, nego bi trebalo
razmisliti i o radničkom dioničarstvu u hotelskim poduzećima koja čekaju
privatizaciju’, kazao je Andrić, hvaleći socijalni dijalog u Imperialu
između radnika i Uprave koju predvodi Vlado Miš.
Regionalna povjerenica Sindikata turizma i usluga iz Rijeke Loredana Gluhak
kaže kako je u Imperialu i u prethodne dvije godine nagrada za uspješno
poslovanje podijeljena između Uprave i radnika jer su se, otkriva, tako
dvije strane dogovorile.
‘U Imperialu je to zapravo dio kolektivnog pregovaranja, a dogovor je da
se nagrada dijeli ako poslovanje bude uspješno. Omjer podjele također
se dogovara. Isplatom dijela nagrade radnicima zapravo se usklađuje
realna cijena rada’, otkriva za Slobodnu Loredana Gluhak.
Cijeli članak pročitajte OVDJE.



