
Zadar DigIT kao ekskluzivni partneri podupiru u Ilirija d.d., HGK te Visoko učilište Algebra
Poznati su svi predavači na Zadar DigIT konferenciji te je i
službeno objavljen ovogodišnji program na službenim stranicama Zadar DigIT-a! Program pogledajte na ovom
linku.
Čak 5 stranih predavača te 10 domaćih zajedno će pružiti vrhunski
program, idealan za radni i edukativni 13. i 14. studeni u Zadru!
Po drugi put, ovim događanjem Grad
Zadar se u sklopu Dana Grada, potvrđuje kao važna kongresna, turistička i digitalna destinacija koja uspješno
konkurira sličnim inicijativama u Hrvatskoj i šire.
Zadar DigIT kao ekskluzivni partneri podupiru
u Ilirija d.d., HGK te Visoko učilište Algebra, koja nudi i
vrhunske obrazovne programe za digitalni marketing i multimediju.
Što se tiče ovogodišnjeg programa,
tu su zanimljivi i relevantni inozemni predavači iz TripAdvisora, Visit Norway, Spotted by Locals te Augmented Reality
Laba.
Gianluca Laterza dolazi nam iz TripAdvisora, a njegovo će
predavanje prvenstveno biti usmjereno hotelskoj i ugostiteljskoj publici kojima će približiti važnost i mogućnosti
održavanja pozitivne online reputacije putem TripAvisorovih alata, a sve skupa će naposljetku pozitivno utjecati na
ugostiteljev ROI.
Hans Petter Aalmo dolazi iz Visit Norwaya, odnosno portala
norveške tvrtke Innovation Norway, koja između ostalog ima zadatak promovirati Norvešku kao destinaciju. Kroz
predavanje o uspješnim i neuspješnim strategijama i taktikama, približit će mogućnosti koje online pruža za
promociju,posebno turističkim zajednicama koje se bave promocijom određene destinacije.
Zornitza Yovcheva
dolazi nam iz Augmented reality Laba, a primarno se bavi razvojem proširene stvarnosti na mobilnim uređajima, a osim
predavanja na temu proširene stvarnosti – održat će i radionicu o razvoju mobilne prisutnosti za posjetitelje
konferencije.
Jako zanimljiv proizvod dolazi nam iz Amsterdama: Spotted by Locals koji će
također prestaviti svoj proizvod te približiti važnost i mogućnosti koje blog kao kanal komunikacije pruža travel
sektoru.
Također, na ovu temu bit će održana i radionica.
Od domaćih predavača svakako
vrijedi izdvojiti Tomislava Krištofa iz Algebre koji će na temelju istraživanja predstaviti
znanja nužna za uspješnu digitalnu karijeru, Andriju Frinčića koji će
predstaviti DaShef, hrvatski proizvod – digitalni menu za kafiće i restorane, zatim svjetski poznatu
mobilnu aplikaciju za putovanja Hitlist koju će predstaviti suosnivač Luka Kladarić,
Studio Fiktiv s proizvodima koje su razvili za Garden Festival, Bluesun hoteli
koji će
pokazati kako upotrebom digitalnih kanala i aplikacija direktnom
komunikacijom s gostom rješavaju sve njegove zahtjeve, a svakako će
biti zanimljivo poslušati i prezentaciju novog hrvatskog startupa Rentlio – online aplikacije za
upravljanje kapacitetima malih i srednjih iznajmljivača.
Mario Frančešević
iz agencije SeekandHit te Miroslav Varga otkrit će strategije za uspješnu upotrebu Google
AdWords i Facebookove oglašivačke platforme.
Od
radionica, posjetitelji će imati
mogućnost birati između edukacija za Google Analytics (Damir
Podhorski), YouTube (Algebra), mobile platforme (Zornitza Yovcheva),
travel bloging (Spotted by Locals), te o uspješnoj online konverziji
koju će voditi Damir Plejić iz ReSponsa.
Trenutna cijena kotizacija iznosi 600 kuna za oba dana konferencije, a trenutno je na
snazi akcija za 15% posto popusta – detalji na linkovima:
http://digitzadar.com/kotizacije/
http://digitzadar.com/registracija/
Detalje o svim predavačima potražite na
službenoj stranici: http://digitzadar.com/predavaci2014/



