
Roglićeva Orbico Grupa preuzela je distribuciju proizvoda najvećeg svjetskog proizvođača žitnih pahuljica, američkog Kellogg’sa.
Distribuciju će Roglićeva grupacija obavljati za tržište 11 zemalja
na kojem je 150 milijuna stanovnika, odnosno za Poljsku, Češku,
Slovačku, Mađarsku, Bugarsku, Moldaviju te sve države nastale iz bivše
Jugoslavije.
Roglić je to potvrdio Poslovnom dnevniku, dodavši da su
pregovori trajali oko dvije godine.
“Godina na izmaku za Obrico je dosad
najuspješnija. Ostvarili smo planiranih 1,07 milijardi eura prihoda i
premašili lanjske za oko 150 milijuna. Preuzeli smo poljsku Navo Grupu i
postali vodeći europski distrubuter roba široke potrošnje. Orbico je po
veličini prihoda lani bio sedma tvrtka u Hrvatskoj, a ove godine došao
je na peto mjesto”, kaže Roglić.
Uspjeh Orbica zabilježio je i CEO Magazin, koji se smatra vodećim
poslovnim magazinom u svijetu za najvišu razinu menadžera, gdje je s
Roglićem objavljen veliki intervju. On je prezentirao svoju poslovnu
orjentaciju i najavio daljnji rast. Roglić cilja da Orbico dostigne
razinu od 1,5 milijardi eura godišnjeg prihoda, a prognozira sjajnu
budućnost posebice jer kompanija i dalje doživljava tržišni uspjeh i
zvjezdanu reputaciju u mnogim zemljama gdje djeluje.
“Za Procter & Gamble, Johnson, Philip Morris, Kellogg’s, Mattel i
Shell htio bih osigurati najniže cijene od skladištenja do plasmana na
police”, izjavio je Roglić. Riječ je o njegovoj poslovnoj politici za
koju je kao razlog naveo činjenicu što danas živimo u vrijeme globalne
krize. “U takvim vremenima morate proizvođačima osigurati najniže
troškove ovih usluga zato što oni moraju osigurati svoj razvoj i
financiranje novih proizvoda, energiju, radnike, tehnologiju i još
štošta”, pojašnjava Roglić i naglašava da je u takvim okolnostima
proizvođačima potrebno da distribucija bude osigurana po najnižim
mogućim cijenama kako bi zadržali profitabilnost.
“Vjerujem da je ovakva moja orjentacija jedina ispravna i da ću s
njom nastaviti uz pomoć svojih 100-njak menadžera od kojih bi svatko
ujedno mogao biti i glavni menadžer u bilo kojoj tvrtki. S takvom
orjentacijom mislim ubuduće nastaviti i u sljedeće tri godine trebao bih
dostići 1,5 milijardi eura”, kaže. Ovaj princip primjenjivat će i za
najnoviji projekt pomoći internacionalizaciji hrvatskog gospodarstva –
Orbicov izvozni kanal, koji obuhvaća 68 hrvatskih, 15-ak slovenskih i 4
proizvođača iz BiH-a čije će proizvode distribuirati na tržišta 20-ak
zemalja gdje Orbico djeluje.
Poslovni.hr



