
Ova kompanija, koja je nedavno postala treći najveći proizvođač pametnih
telefona tako je isporučila vrtoglavih 227 posto više uređaja no u
istom razdoblju 2013., iako je sada izbjegavala zapadnjačka tržišta
poput SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva i Australije. Ove godine očekuje
širenje i u ostatak svijeta, čime su očekivanja analitičara poprimila
sasvim nove razine.
‘Vjerujemo da bi svi na svijetu cijenili mogućnost uživanja u
tehnološkim inovacijama. Zbog toga ostajemo potpuno posvećeni razvoju na
svjetskoj razini’, rekao je osnivač kompanije Lei Jun.
Kompanija je paralelno s izvješćem predstavila i svoj najnoviji entry-level
pametni telefon Redmi 2. Po cijeni od svega 110 američkih dolara,
sasvim je izgledno da će nasljednik vrlo popularnog Redmija doživjeti
značajan tržišni uspjeh. Iako se Xiaomi u promocijama posebno posvećuje
perjanicama iz serije Mi, jeftiniji uređaji redovito su među
prodavanijima.
Redmi 2 zadržava 4,7-inčni ekran razlučivosti 1.280 puta 720 piksela, no
što se hardvera tiče, stigle su značajne nadogradnje. Srce mu tako čini
64-bitni Qualcommov Snapdragon 410 čip, gigabajt radne memorije i osam
GB spremišnog prostora. Uređaj krasi još i 8-megapikselna glavna
kamerica te dvomegapikselna kamerica za videopozive i selfieje,
a sa softverske strane tu je očekivano MIUI 6, prilagođena Androidova
platforma. Za sada nema informacija o dostupnosti uređaja.
Xiaomi bi 15. siječnja trebao otkriti i novu perjanicu iz serije Mi kako
bi ponuda bila potpunija. Sad samo valja očekivati kada će se ova mlada
kompanija konačno odlučiti za prodor na ključna zapadna tržišta, što bi
moglo biti otežano zbog brojnih patentnih problema. A proizvođači poput Samsunga i LG-ja se itekako imaju razloga brinuti…



