Stvaranje prepoznatljivog imidža

HTZ objavila javne pozive za dodjelu bespovratnih financijskih potpora

Hrvatska turistička zajednica objavila je
Javni poziv za kandidiranje programa za potpore turističkim zajednicama
na turistički nerazvijenim područjima, koji je otvoren do 20. veljače
2015. godine, te Javni poziv za kandidiranje projekata turističkih
inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima, otvoren
do 27. veljače 2015.

Hrvatska turistička zajednica i u 2015. godini dodjeljuje
bespovratne financijske potpore s ciljem unapređenja proizvoda,
stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini,
te obogaćivanja ponude u pred i posezoni.

Projekti, inicijative i
događanja kojima će se odobriti potpora odabrat će se sukladno
razrađenim kriterijima, dok će odluku o izboru i visini potpora donijeti
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na prijedlog
povjerenstava.

Javni poziv za kandidiranje programa za
potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima
ima za cilj poduprijeti programe razvoja i unapređenja turističke ponude
destinacije; programe stručnog usavršavanja i treninga; programe
korištenja javne turističke infrastrukture; programe unapređenja
djelovanja turističkih zajednica.

Javnim pozivom za kandidiranje
projekata turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim
područjima dodjeljuje se bespovratna financijska potpora Hrvatske
turističke zajednice za poduzetničke i javne projekte na turistički
nerazvijenim područjima.

Spomenuti projekti imaju za cilj pridonijeti
aktiviranju neiskorištenih turističkih resursa i kreiranju novih motiva
dolazaka turista na turistički nerazvijena područja, posebice u
razdoblju pred i posezone; izgradnji, obnovi i podizanju kvalitete
smještajnih kapaciteta i dodatnih turističkih sadržaja na turistički
nerazvijenim područjima, posebice na područjima s oznakom “PPS
destinacija”; izgradnji i obnovi javne turističke infrastrukture na
turistički nerazvijenim područjima; razvoju turističke ponude s većom
dodanom vrijednošću koja će omogućiti veću prosječnu potrošnju turista;
razvoju gospodarske aktivnosti i povećanju zaposlenosti na turistički
nerazvijenim područjima, posebice u razdoblju pred i posezone.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest