
Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je "Don't fill your life with days, fill your days with life"
Rješenje agencije BBDO “Croatia, full of life”
zamjenjuje stari slogan “Mediteran kakav je nekada bio, Hrvatska će se
ovako predstavljati od rujna.
Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” i ubuduće će zamijeniti slogan “Mediteran kakav je nekad bio”,
odlučilo je povjerenstvo Ministarstva turizma i HTZ-a a današnjoj
sjednici.
Autor slogana i čitavog komunikacijskog koncepta je agencija
BBDO, čije je rješenje izabrano na javnom natječaju na koji je pristiglo
ukupno 12 ponuda, te pet rješenja koja su ušla u uži krug.
Kod odabira slogana 30% bodova nosila je sama cijena dizajna i
realizacije komunikacijskog koncepta koja iznosi nešto manje od 2,5
milijuna kuna (+PDV), dok je ostalih 70% bila ocjena komisije, no tu je
ušao i rezultat ispitivanja koja su provedena na ukupno 8 europskih
tržišta na ukupno 4.800 ispitanika. Uz prihvaćeno rješenje “Croatia,
full of life” u ispitivanju su sudjelovala i ostala četiri rješenja koja
su ušla u završni krug.
Croatia, full of life kod ispitanika je budilo pozitivne emocije upravo
zbog riječi život, koju do sada u svome turističkome sloganu nije
koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija.
Kompletan
slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je “Don’t fill your
life with days, fill your days with life”, a svi tiskani i online
materijali biti će pripremljeni do rujna ove godine, od kada će se znak
slogan službeno koristiti.



