
Uz najbolje hrvatske brodove po prvi put se predstavlja i Sajam turističkih atrakcija
Na
današnjoj konferenciji za medije koja je održana na splitskoj Rivi,
predstavljen je program tradicionalne proljetne manifestacije Dani
hrvatske male brodogradnje koja će po 7. put za redom okupiti domaće
proizvođače plovila i renomirane brendova nautičke i ribolovne opreme od
30.04.-03.05.2015. u marini hotela Le Meridien Lav u Podstrani pokraj
Splita.
Od
samih početaka, cilj manifestacije je specijalizirana promocija i
plasman cjelokupne palete tradicijskih i modernih plovila za sve namjene
iz svih krajeva naše zemlje, a i ove godine posjetiteljima je omogućen
besplatan ulaz kao i testne vožnje svih plovila izloženih u moru.
Prema riječima predsjednika udruge Dani hrvatske male brodogradnje, Branimira Matijace,
osim što će površinom ovogodišnje izdanje biti dvostruko veće od svih
dosadašnjih, DHMB se još jednom potvrdio kao idealno mjesto za
predstavljanje novih plovila pa će tako, uz već poznate i provjerene
modele plovila i širok izbor nautičke opreme, posjetitelji imati prilike
po prvi puta vidjeti modele Bura 750 tvrtke Bura Boats, novu Betinu
700s tvrtke Certus brodogradnja d.o.o., Glassboat Sol Maris 23 tvrtke JK
Kosanović, dugoočekivanu Leidi 660 obrta Leidi koja je već sada
izazvala veliko zanimanje na društvenim mrežama te izuzetno zanimljivu
drvenu samogradnju Gossip koja je nastajala čak 3 godine i koja je djelo
dva zaljubljenika u more i meštra od drva.
Kako
bi pripomogli produljenju turističke sezone i stvaranje novih
vrijednosti turističke ponude, organizatori Dana hrvatske brodogradnje
ove godine predstavljaju i novi projekt – Sajam turističkih atrakcija:
Nakon
6 godina kontinuiteta organiziranja ove manifestacije, Branimir i ja
smo procijenili kako je došlo vrijeme za novi iskorak u našem projektu, a
ujedno i konkretnije povezivanje s turizmom kao temeljnom granom
razvoja Dalmacije. Sa Sajmom turističkih atrakcija i Tomijem Božikovićem
kao novim članom tima, postigli smo oba zacrtana cilja, a to su
prepoznali i naši višegodišnji partneri iz hotela Le Meridien Lav,
Marine Lav, Splitske banke, ali i neki novi, posebno Ministarstvo
turizma, Euroherc i Hrvatska radio televizija – izjavio je suorganizator, Damir Skelin.
Bogata
ponuda Sama turističkih atrakcija obuhvaća usluge i proizvode za
adrenalinske i vodene sportove, plažne sadržaje, komunalnu opremu,
vanjske teretane, dječja igrališta te sve za kayaking, trekking,
biciklizam, ronjenje, kite-surfing te ostale aktivnosti na moru i u
prirodi, a potrebu organizranja ovakve manifestacije istaknuo je, u ime
Sajma turističkih atrakcija, Tomi Božiković:
Uslijed
nacionalnih programa i konstantnih polemika i napomena o nužnosti
produljenja turističke sezone često spominjana fraza je – turistički
proizvod. Sajam turističkih atrakcija direktna je business to business
poveznica između hotelijera, vlasnika kampova,koncesionara plaža,
privatnih iznajmljivača i pružatelja usluga sa dobavljačima sadržaja i
proizvoda koje možemo ponuditi kao turističke atrakcije. Moramo stvarati
nove vrijednosti, nove ponude i držati korak s turističkimtrendovima i
destinacijama koje su to već prepoznale.
Svoju potporu Danima hrvatske male brodogradnje i Sajmu turističkih atrakcija ove godine je pružilo i Ministarstvo turizma.
Savjetnik ministra turizma Ivo Bašić istaknuo je važnost predstavljanja
novih i inovativnih turističkih proizvoda široj javnosti i svim
subjektima uključenima u razvoj turizma kako bi se postigli glavni zacrtani
a to su produljenje sezone i obogaćivanje ponude kako bi se odmakli od
epiteta destinacije koja gostima nudi samo sunce i more.



