
ZG trešnja postaje novi zagrebački brend.
Četvrta je to po redu zagrebačka poljoprivredna robna marka, nakon
Zagrebačkog pušleka, Zagrebačkog sireka te Jagodice Purgerice, nastala
je kao rezultat dugogodišnje suradnje Grada Zagreba – Gradskog ureda za
poljoprivredu i šumarstvo te poljoprivrednih proizvođača s područja
grada Zagreba.
metropoli, oko nje te u Sisačko-moslavačkoj i Slavonsko-brodskoj
županiji proizvodi 15 članova udruge. Predsjednik udruge ZG Trešnja
Zlatan Kljaković Gašpić:
“Da je to prava trešnja, ukusna., zdrava, friška trešnja i da se
ona po tome razlikuje od uvoznih trešanja. I da se ona po tome
razlikuje od uvozne trešnje.
trešanja, oko 300 tona se uvozi, cirka 150 tona proizvodimo mi kao
udruga što iz godine u godinu raste i oko 150 tona poberu i daju na
tržište zagrebački umirovljenici,” rekao je Zlatan Kljaković Gašpić.
zagrebačku trešnju, rekao je na predstavljanju zagrebački gradonačelnik
Milan Bandić.
“Najzaslužniji za to su naši ljudi iz udruge, Zagrebačka trešnja
na čelu sa Zlatanom Kljakovićem Hvala mu na tome, i mene je zarazio
prije par godina. Tako da imam i ja 80 stabala kod moje mame. Tko nije
posadio trešnju neka posadi da osjeti što je pravo voće. Zagrebačka
trešnja je najbolje voće, tko nije posadio neka posadi ili neka kupi,”
rekao je Bandić.



