Liburnija d.o.o.

Prikupljanje najpovoljnije pisane ponude za zakup poslovnog prostora na autobusnom kolodvoru Biograd n/M

Temeljem članka
6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji
poslovnog prostora (Narodne novine br.
125/11) i Odluke o zakupu i kupoprodaji
poslovnoga prostora Gradskog vijeća Grada Zadra, Klasa: 372-01/12-01/07, Ur. Broj: 2198/01-2/1-12-3
od 26. siječnja 2012. godine “Liburnija” d.o.o. Zadar raspisuje

J A V N I N A
T J E
Č A J

za prikupljanje najpovoljnije pisane ponude za zakup

Poslovnog prostora na autobusnom kolodvoru u Biogradu n/M, površine 47,50 m2 s pripadajućom
teracom, č.z. 1635 k.o. Biograd n/m;

– Prostor je pogodan za obavljanje uslužnih djelatnosti;

– Trajanje zakupa je tri godine;

– Početna
zakupnina za poslovni prostor iznosi 3.500,00 kuna neto mjesečno;

– Troškove PDV-a snosi zakupnik;

– Sve režijske troškove snosi zakupnik;

– Eventualne preinake prostora snosi
zakupnik;

– Svaki ponuditelj dužan je položiti jamčevinu
u iznosu od 3.500,00 na žiro-račun

“Liburnije” d.o.o. IBAN HR8224840081100419156 kod Raiffeisen banke Zagreb – Poslovnica Zadar s naznakom “jamčevina”
i pozivom na broj 02, te datumom uplate;

– Iznos uplaćene jamčevine bit će uračunat
u zakupninu odabranog ponuditelja, a ostalim ponuditeljima bit će vraćena u roku od tri (3) dana od odabira;

– Dosadašnji zakupnik poslovnog prostora dužan
je uz pisanu ponudu i dokaz o uplaćenoj jamčevini dostaviti i dokaz o plaćenim dospjelim tražbinama;

– Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju
mora sadržavati:


osnovne podatke o pravnoj i fizičkoj osobi koja se natječe;


presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu,

odnosno presliku obrtnice, osobne
iskaznice ili domovnice za fizičku osobu;


dokaz o uplaćenoj jamčevini;


naznaku poslovnog prostora za koji se daje ponuda na natječaj;


ponuđeni iznos zakupnine izražen mjesečno u kunama po m2 u neto iznosu;


kao i ostale tražene dokaze iz teksta javnog natječaja kojima dokazuju

ispunjavanje uvjeta iz javnog
natječaja: – dokaz o uspješnosti poslovanja (BON- 1 i

BON- 2) ne stariji od 30 dana od
dana objave natječaja za pravne osobe, te BON- 2

(SOL-2) za fizičke osobe ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja:
– dokaz o podmirenim dospjelim obvezama plaćanja
poreza i doprinosa za zdrastveno i mirovinsko osiguranje u RH
(potvrda Porezne uprave, ne starija od 30 dana od dana objave natječaja).

– Ponude za navedeni prostor
dostavljaju se u zatvorenoj omotnici na
adresu:

“Liburnija” d. o. o. Zadar, 23000 Zadar, Ante Starčevića 1s naznakom “za
poslovni prostor na autobusnom
kolodvoru u Biogradu n/m,
površine 47,50 m
2
ne otvarati” ili osobno
na
adresu Ivana Matije Škarića bb u Zadru,
soba br. 1/I.

– Krajnji rok za podnošenje ponuda je 30. srpnja 2015. godine
(četvrtak) do 10.30 sati.

– Javno otvaranje ponuda obavit će Povjerenstvo za
provedbu javnog natječaja dana 30. srpnja 2015. godine (četvrtak) u 10.30
sati u prostorijama “Liburnije” d.o.o. Ivana Matije Škarića bb u Zadru, soba
broj 3/I.

– Otvaranju
ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili ovlašteni predstavnici ponuditelja.


Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovaljane i neprecizne ponude, ni
ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele obveze
prema “Liburniji” do dana javnog otvaranja ponuda.

– U
slučaju da dva ili više ponuditelja koji ispunjavaju uvjete iz natječaja ponude
isti iznos zakupnine, pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije
zaprimljena na protokol “Liburnije” d.o.o.

– Osobe
koje žele ostvariti prvenstveno pravo dužni su sudjelovati u postupku
natječaja, istaknuti u ponudi pravo prvenstva i dostaviti pravovaljan dokaz o
svojem statusu, a ukoliko njihova ponuda nije ponuda s najvišom cijenom, pravo
prvenstva ostvaruju prihvatom najviše postignute zakupnine.

– Ponude
se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku
ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.

– Nakon
donesene odluke o dodjeli poslovnog prostora u zakup najpovoljnijem
ponuditelju, ukoliko isti odustane od dobivenog poslovnog prostora i sklapanja
ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni poslovni
prostor javni natječaj će se ponoviti.


Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donosi odluku o izboru najpovoljnijeg
ponuditelja. Najpovoljniji ponuditelj je ponuditelj koji ispunjava sve uvjete
iz javnog natječaja, te je ponudio najveći iznos zakupnine.

– Ugovor o zakupu sklopit će se s
najpovoljnijim ponuditeljem i to najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka
odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj
ne sklopi ugovor o zakupu poslovnog prostora u označenom roku, smatra se da je
odustao od istog, te gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni prostor
javni natječaj će se ponoviti.

– Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna
isprava – potvrđen (solemniziran) kod Javnog bilježnika, sukladno odredbi članka
4. stavka 3. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, a na trošak zakupnika.

– Sve dodatne
informacije mogu se dobiti u Pravnoj službi “Liburnije” d.o.o. na tel. 343-709.

– Svi
ponuditelji bit će pisanim putem obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od
3 dana od dana odabira.

-” Liburnija”
d.o.o. zadržava pravo u cjelini ili djelomično poništiti natječaj bez iznošenja razloga.

– Napomena: Postoji rizik
izmiještanja autobusnog kolodvora u Biogradu n/m na drugu lokaciju, sukladno
aktima Grada Biograda n/m, ali “Liburnija” d.o.o. ne snosi odgovornost za ovaj
rizik koji može biti poseban otkazni razlog ugovora.

“Liburnija” d. o. o. Zadar

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest