Za oglašavanje u promotivnoj kampanji

Grad Zadar plaća Ryanairu 900 tisuća kuna

U zadarskom gradskom proračunu 900.000 kuna rezervirano je za ovogodišnje oglašavanje u promotivnoj kampanji Ryanaira, javlja Slobodna Dalmacija

Uz to, Turistička zajednica Grada Zadra za istu je svrhu predvidjela dodatnih 780.000 kuna, a u gradskoj upravi aranžman s Ryanairom smatraju dobrom investicijom koja ima bitnog utjecaja na produljenje sezone i rast broja dolazaka gostiju.

“Pozivam sve koji sudjeluju u ovom projektu da ispunjavaju svoje obaveze. Mi nećemo dopustiti da se taj projekt prekine”, rekao je gradonačelnik Božidar Kalmeta.

U Gaženici će preostati 53 mil eura – s time produljite pistu u Zemuniku i izgradite kontejnerski terminal

Nakon informacija da su hrvatskoj Vladi prioriteti luke u Rijeci, Splitu i Pločama, dok se na listi infrastrukturnih prioriteta našlo produljenje piste u Zračnoj luci u Zemuniku s 2.500 na 3.000 metara, ali samo kao mrtvo slovo na papiru, jer u Vladi ne znaju kako to financirati, Božidar Kalmeta uputio je podpredsjedniku Vlade Branku Grčiću i ostalim ministrima prijedlog:

-Za luku u Gaženici je osigurano 220 milijuna eura, a kada se završi terminal, ostat će 53 milijuna eura, pa predlažemo da ta već osigurana sredstva utroše na proširenje piste u Zemuniku i izgradnju prve faze kontejnerskog terminala u Gaženici za koju već postoji građevinska dozvola, izjavio je Kalmeta.

Zbrajajući pomorski, zračni i cestovni promet, Kalmeta je naveo da je kroz Zadar u prvih sedam mjeseci ove godine prošlo četiri milijuna putnika što dokazuje da “Zadar nezaustavljivo postaje europsko prometno središte kojega je EU prepoznala, financirala i uvrstila ga u mrežu europskih prometnih koridora”.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest