Emil Tedeschi preslaguje Atlanticovu mrežu distribucije

Atlantic grupa, u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija, je
kao jedan od temeljnih strateških ciljeva daljnjeg razvoja definirala
internacionalizaciju poslovanja, primarno na tržišta Zapadne, Sjeverne
Europe te područje ZND-a.

Kako bi organizacija poslovanja što
adekvatnije odgovarala postavljenim ciljevima, kompanija je provela
stratešku reorganizaciju ukupnog distribucijskog poslovanja koje
predstavlja važnu polugu rasta i razvoja, u regiji jednako kao i na
vanjskim tržištima, priopćeno je u ponedjeljak iz Atlantic grupe.

Tako su s početkom rujna poslovi distribucije na razini Grupe
organizirani kroz dvije glavne zone: Zonu Istok i Zonu Zapad.

U novoj
organizaciji Zonu Istok čine Jugoistočna Europa, Baltik i ZND regija,
dok će Zona Zapad obuhvaćati Središnju i Jugozapadnu Europu, nordijske
zemlje te sva tržišta u prekomorskim zemljama.

Srećko Nakić imenovan je potpredsjednikom za Zonu Istok,
kojemu odgovaraju svi menadžeri nadležni za poslovanja unutar Zone (SDP
Hrvatska, SDP Srbija, DP Slovenija, DP Makedonija, SDR Horeca, SDR
Baltik & ZND, partnerska distribucijska tržišta u Kosovu, Bugarskoj i
Rumunjskoj, PP Dječja hrana). Svaka lokalna jedinica unutar Zone Istok
nastavlja s dosadašnjim redovnim poslovanjem, raspolažući u potpunosti
svim operativnim i funkcijama podrške.

Bojan Klarić imenovan je potpredsjednikom za Zonu Zapad,
kojemu će odgovarati svi menadžeri nadležni za poslovanja unutar Zone
(SDR DACH – Njemačka, Austrija i Švicarska – & Beneluks, DR
Mediteran & Afrika, partnerska distribucijsku regiju Središnja
Europa i prekomorske zemlje, DR Sjeverozapadna Europa i Australija).
Unutar svakog od navedenih teritorija fokus će biti na klasičnom
maloprodajnom kanalu s posebno oformljenim timovima posvećenim
specijalnim distribucijskim kanalima, uključujući sportski i etno kanal.

S Multipowerom kao vodećim europskim brendom sportske prehrane te grupom
Atlanticovih jakih regionalnih brendova koji imaju istaknute pozicije u
jugoistočnoj Europi, a prisutni su na Zapadnim tržištima i imaju snažan
internacionalni potencijal (Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita,
Bebi), poslovne aktivnosti će se fokusirati na izgradnju i jačanje
vlastitih distribucijskih i prodajnih kapaciteta, najprije u zemljama
zapadne Europe, poručuju iz Atlantic grupe.

‘Cilj je u konačnici razviti kvalitetnu vlastitu distribucijsku podršku
cjelokupnom Atlanticovom portfelju na svim ključnim međunarodnim
tržištima. Uz već postojeće kompanije u Italiji, Velikoj Britaniji i
Španjolskoj, nove distribucijske kompanije najprije će se osnovati u
Njemačkoj i Austriji, a kasnije i u Švicarskoj i Švedskoj. S ciljem da
se pruži puna podrška Atlanticovom portfelju planirane su značajne
investicije u tržišta te u jačanje lokalnih timova’, navodi se u
priopćenju.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest