
Uber već najmanje godinu dana eksperimentira s prijevozom paketa i sad je spreman za formalni ulazak na tržište, piše re/code.
Tri izvora tvrde da će tvrtka ove jeseni najaviti partnerstva s brojnim
trgovinama i trgovačkim lancima, službena potvrda se očekuje u rujnu ili
početkom listopada.
Dvoje ljudi upoznatih s planovima kaže da će prodor na tržište započeti u
New Yorku u suradnji s trgovinama luksuzne robe uglavnom smještenima
oko “Pete avenije” na Manhattanu, tvrtka navodno planira i partnerstva u
San Franciscu.
Kako bi povećao broj klijenata Uber razgovara s kompanijama za razvoj
softvera Bigcommerce i Shopify koje malim poduzetnicima pomažu u
postavljanju online trgovina. Uber platforme namjerava iskoristiti kako
bi ponudio usluge prijevoza tisućama trgovina u navedenim gradovima.
Najava novih stiže uslijed brzog širenja temeljnih usluga kompanije, ali
i drugih servisa kakvi su UberRush koji već nudi dostavu pošiljki u
roku od jednog dana i UberEats za brzu isporuku gotove hrane.
Uber je u srpnju objavio natječaj za radna mjesta u Zagrebu i tako nakon
višemjesečnih špekulacija potvrdio dolazak u Hrvatsku. Zagrebački
gradonačelnik je tada ustvrdio da tvrtka “izmišlja toplu vodu”.



