
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica
Zadarske županije organizirale su, 30. rujna 2015. godine, radionicu
Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih turističkih proizvoda.
Na radionici je sudjelovalo tridesetak predstavnika turističkih
zajednica i turističkih agencija koji su razgovarali o unaprjeđenju
kreativne ponude Zadarske županije i osmišljavanju novih turističkih
doživljaja temeljenih na aktivnom turizmu, prije svega biciklizmu,
eno-gastro turizmu i kulturnom turizmu.
Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora UHPA-e i predavač na
radionici, najavio je da će se već ove godine izdati katalog sa
stotinjak programa s ponudom Zadarske županije, a koji će zadarskim
znamenitostima, atrakcijma i turističkim potencijalima donijeti tržišnu
valorizaciju.
Na radionici Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih
turističkih proizvoda sudjelovala je i Mihaela Kadija, direktorica TZ
zadarske županije, koja se osvrnula na očekivane ciljeve u smislu
stvaranja bogate ponude koja bi donijela dodatnu vrijednost turizmu
Zadarske županije.
“Doživljajno putovanje daje priliku agencijama da stvore nadahnjujući
posjet, autentične doživljaje koji spajaju turista i njemu posebno
mjesto, ljude i kulturu u zadarskoj regiji. Ključno je za svaki proizvod
koji se osmisli imati dobre ljude kao nositelje posebnih kompetencija,
koji će znati ispričati priču ili odraditi na licu mjesta”, kazala je
Kadija.



