Više od 40 posto kineske robe koja se prodaje online je krivotvoreno ili loše kvalitete

Više od 40 posto stvari prodanih putem
interneta u Kini prošle godine bili je ili krivotvoreno ili loše
kvalitete, izvijestila je agencija Xinhua ukazujući na razmjere problema
zbog kojeg je došlo do zastoja u brzo rastućem online sektoru.

Prema izvješću, koje je
podneseno kineskim zastupnicima u ponedjeljak, nešto manje od 59 posto
stvari prodanih online prošle godine bilo je “original ili dobre
kvalitete”, navodi Xinhua.

Kina se pokušava riješiti
lošeg glasa koji je prati zbog krivotvorenja robe. To predstavlja
velike probleme i globalnim brendovima, kojima je Kina ciljano tržište,
poput proizvođača iPhonea Applea i francuskog koncerna luksuzne robe
LVMH.

U
izvješću se poziva na “ubrzano donošenje zakona u području e-trgovine,
poboljšanje nadzora i razjašnjavanje prava potrošača i odgovornosti
trgovaca”. Dodaje se da je to nužno zbog rapidnog rasta online prodaje,
koja je porasla 40 posto prošle godine na 441,84 milijardu američkih
dolara (3 bilijuna kuna).

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest