
U sklopu projekta ”Coworking Zadar – suradnjom do inovacija” u srijedu, 25. studenog 2015. u 18.00 sati organizira se događanje namijenjeno svima koji se žele upoznati s mogućnostima pokretanja i vođenja vlastitog posla te kojima je potreban dodatan savjet oko odabira pravog modela koji najbolje odgovara njihovim individualnim poslovnim situacijama.
Ovo događanje će se održati u prostoru novootvorenog coworking centra COIN, na adresi Put Murvice 16 u Zadru (2. kat), kao jedna u nizu aktivnosti projekta odobrenog za financiranje male poslovne infrastrukture unutar programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost.
Projekt je započeo 14. lipnja 2014. godine, a provodit će se do 13. prosinca 2015. godine. Nositelj projekta je Grad Zadar, a partneri su Udruženje obrtnika Zadar, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Zadarska županija i HGK – Županijska komora Zadar. Ukupna vrijednost projekta je 672.626,14 EUR, uz 85% sufinanciranja. Kroz projekt je pokrenut coworking prostor, a ovo događanje dio je aktivnosti jačanja zadarske coworking zajednice.
Događanje ”Kako odabrati pravi model poslovanja” sastojat će se od dva predavanja:
“Pravni oblici poslovanja” – predavačica Sandra Magdalenić prezentirat će različite pravne oblike za obavljanje poduzetničke djelatnosti sa njihovim prednostima i nedostacima. Sudionicima će predstaviti i različite društveno-poduzetničke pothvate unutar ACT Grupe te izazove sa kojima se susreću u svakodnevnom poslovanju.
“Freelance poslovanje putem internetskih platformi” – predavač Nino Ćosić nezavisnim će profesionalcima (freelancerima), i svima koji to razmišljaju postati, približiti nove oblike udaljenog rada i poslovanja putem internetskih platformi. Saznajte kako je nastala potreba za freelancerima na tržištu rada, zašto nezaustavljivo raste te koje su joj prednosti i zamke.
Sandra Magdalenić je voditeljica financija ACT Grupe iz Čakovca, s višegodišnjim iskustvom u financijskom praćenju projekata i izvještavanju te mentorstvu u računovodstveno-knjigovodstvenim poslovima i upravljanju financijama u neprofitnim organizacijama, zadrugama i društvenim poduzećima.
Nino Ćosić trenutno je zaposlen kao koordinator međunarodne suradnje. Iskustvo u upravljanju projektima i marketingu stjecao je kroz sudjelovanje u nevladinim organizacijama, međunarodnim projektima i vođenju poslova službe za korisnike.
Područja od interesa i u kojima je stekao velika iskustva su Internet marketing, Upravljanje odnosima s korisnicima (CRM), Integrirana marketinška komunikacija i Međunarodni odnosi.
Kotizacija za događanje se ne naplaćuje. Zbog ograničenog broja mjesta, zainteresirani se mole da svoju prijavu potvrde putem poveznice.



