Potrošači

Kinookus pokrenuo Nacionalnu kampanju informiranja potrošača

U okviru četvorogodišnjeg europskog projekta ESSEDRA (Environmentally Sustainable Socio-Economic Development of Rural Areas) Udruga Kinookus, u suradnji sa Slow Food Zagreb Agram i Slow Food Dubrovnik, u Zagrebu je pokrenula kampanju informiranja i senzibiliziranja potrošača.

Kampanja informiranja potrošača počela je u subotu 5. prosinca dijeljenjem informativnih materijala na Europskom trgu u Zagrebu.

Riječ je o vodiču Misli što kupuješ u kojem potrošači mogu naći upute za kupovinu hrane s ciljem očuvanja bioraznolikosti, potpore malim tradicijskim proizvođačima, smanjenja otpada, ali i upute za manju i kvalitetniju konzumaciju mesa, bolje razumijevanje deklaracija, kupovinu sezonskih namirnica i odgovorniju kupovinu ribe.

Zainteresirani mogli su saznati više o ciljevima, rezultatima i tijeku ESSEDRA projekta, kao i o Slow Food filozofiji i načinu pristupanja najvećem svjetskom pokretu za očuvanje tradicijske poljoprivrede i gastro naslijeđa.

Volonteri Slow Food Dubrovnik i Slow Food Zagreb Agram osim vodiča građanstvu su dijelili i ESSEDRA razglednice kojima se svi pozivaju na aktivno sudjelovanje u očuvanju uzgojne i bioraznolikosti uopće.

Vrijeme Adventa izabrano je za početak kampanje upravo zbog toga što se, uslijed novih društvenih prilika, pretvorilo u vrijeme nekontroliranog i nepromišljenog konzumerizma.

Odgovornom kupovinom usmjerenom na tradicijske proizvode građani mogu pomoći očuvanju i razvoju onih sustava proizvodnje koji resurse koriste na održiv način. Nastavak kampanje predviđen je na proljeće 2016. godine.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest