seed investicija

Startup “Cognism” Zadranina Stjepana Buljata osigurao investiciju od pola milijuna dolara!

Netokracija

Cognism, startup za ‘inteligentno’ pronalaženje prodajnih kontakata, s britanskom i makedonskom adresom te osnivačima iz Hrvatske, Makedonije i Velike Britanije, osigurao je ‘seed’ investiciju o 500.000 dolara.

U njega su uložili South Central Ventures, Netcetera, ali i drugi
investitori poput kineskog Chinese Tsingbay Venture Capitala.

Riječ je o lead generation usluzi koja,
kako obećava, ubrzava prodaju na način da ne samo dojavljuje
informacije o potencijalnim korisnicima, nego to čini u
pravo vrijeme
– kad su oni spremni postati korisnici.
Time se skraćuje prodajni ciklus, a Cognism od
informacija nudi sve potrebno za prvi kontakt, uključujući i
kontekst.

Primjer za Netokraciju
pojašnjava suosnivač startupa i njegov CTO, Zadranin
Stjepan Buljat:

– Konkretno koristimo Natural Language
Processing (NLP) za obradu nestrukturiranih tekstualnih
sadržaja iz kojih “izvlačimo” tzv. entitete. Pod entitetima
mislim na imena i prezimena osoba, njihove titule,
tvrtke za koje rade, citate tih osoba, brendove, promjene
zaposlenja
(postoje priopćenja u kojima se obznanjuju
informacije o novim zaposlenicima) itd.

Iz svih tih informacija Cognism kreira tzv.
sales trigger na koji se korisnik može “pretplatiti”.
Primjerice, može definirati da su mu zanimljivi događaji kad
neka tvrtka iz sektora marketinga i oglašavanja u SAD-u dobije
novog Chief Marketing Officera. U trenutku kad se objavi takvo
priopćenje, naš će korisnik dobiti obavijest putem platforme i
emaila – to može biti ključan trenutak za pokretanje novog
prodajnog ciklusa jer je došla nova osoba na poziciju
CMO-a.

Tako korisnik može definirati profil osoba koje ga
zanimaju
, vezano uz titulu, lokaciju, industriji,
veličini tvrtke, raspon plaće, dob, tehnologiju koju njegova
tvrtka koristi… Cognism na osnovu toga kreira kontakte, odnosno
leadove, a korisniku ih šalje u stvarnom vremenu. Od
izvora podataka potrebnih za pronalazak
kontakata
koriste se razni mediji, društvene mreže,
baza Standard & Poor’s i drugi, objašnjava Stjepan. Sustav
trenutno ima nekolicinu korisnika, ali poprilično zvučnih – tu
su Financial Times, MediaRadar, Winton Global
Investment Management, Parabolic Asset Management, Stamford
Group AG, Guardian Wealth Management te Solano Labs.

Startup su zajednički pokrenuli prije godinu i pol Stjepan i
James Isilay, današnji CEO, nakon što su se
upoznali putem jedne od mreže za freelancing, nakon
čega su počeli raditi na proizvodu…

Cijeli članak pročitajte na
Netokraciji.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest