
Vlasnik i predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi u intervjuu za Reuters rekao je kako radi na akviziciji jedne tvrtke iz Zapadne Europe. Tržište bivše Jugoslavije postaje premalo za poslovanje Atlantica, istaknuo je Tedeschi
Vrijednost akvizicije bit će veća od 10 milijuna eura, otkrio je
šef Atlantica, ali nije podrobnije objasnio o kakvom se točno
poslu radi.
‘Budući da naši brendovi imaju tako visok udio na regionalnom
tržištu, prostor za rast je ograničen. Moramo tražiti prilike za
rast u sjeverozapadnoj Europi – organski i anorganski’, istaknuo
je Tedeschi.
Ponovio je kako je zainteresiran za kupnju Podravke pod uvjetom
da država smanji svoj 25-postotni udio u njoj.
Atlantic Grupa mogla bi, najavio je Tedeschi, razviti novu
energetsku pločicu za američku multinacionalnu kompaniju
Herbalife nakon što je istekao prijašnji desetogodišnji ugovor,
što je ove godine naštetilo prodaji i dobiti Atlantica.
Reuters ističe kako je Atlantic Grupa u vlasništvu četiri od top
10 potrošačkih brendova u bivšoj Jugoslaviji. Riječ je o
Cedeviti, Argeti, Smokiju i Cockti.



