
U trgovačkom lancu Lidl Hrvatska očekuju da će poslovni
rezultat za 2015. godinu biti bolji nego za 2014., kazao je u petak
predsjednik Uprave te tvrtke Boris Lozić.
“Prošla je godina bolja od prethodne, zadovoljni smo rezultatom”,
kazao je Lozić napominjući kako su rasli u svim segmentima, no nije
želio govoriti o konkretnim pokazateljima poslovanja.
Kazao je i kako se strategija poslovanja u deset godina koliko su
prisutni na hrvatskom tržištu prilagođavala onome što su danas – brzi i
dinamični.
“Nećemo mijenjati odnos između kvalitete i cijene. Tu za nas ne postoji
alternativa, nikakav kompromis”, kazao je Lozić na konferenciji za
novinare na kojoj je predstavljen projekt ‘Vi ste potvrdili’, temeljen
na rezultatima istraživanja Lidlovih brendova u Hrvatskoj koje je
provela Agencija za istraživanje tržišta Ipsos.
Riječ je o projektu provedenom u povodu 10 godina Lidla u Hrvatskoj.
Istraživanje je provedeno blind test metodom u Zagrebu, Splitu, Osijeku i
Rijeci na ukupno 5.900 ispitanika i u 800 kućanstava.
Testirano je 256 proizvoda Lidlovih brendova, a za 73 posto testiranih
proizvoda ispitanici su potvrdili da su vrlo dobri ili odlični.
Lidl ima 89 trgovina u Hrvatskoj kroz koje tjedno prođe oko milijun kupaca, a taj trgovački lanac zapošljava 2.000 djelatnika.
U asortimanu vlastite robne marke čine 85 posto.



