Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu 2016. ostvario rast prihoda od 11 posto

Tele2 AB, (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) danas je
objavio konsolidirane rezultate poslovanja za drugi kvartal 2016. godine. Tele2
Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 11 posto na 299 milijuna kuna u
drugom kvartalu 2016.

“Rezultati drugog
kvartala nastavak su pozitivnog trenda kojegsmo već iskusili krajem prvog
kvartala. Naša “Value Champion” strategija i pozicioniranje, u kombinaciji s kontinuiranim
fokusom na pružanje najboljih rješenja mobilnih bežičnih tehnologija i neprestano
preispitivanje troškovne strukture, osigurat će trajnu i održivu vrijednost,
kako našim korisnicima tako i dioničarima. Budući da smo danas prisutni s 4G
uslugom na svim tržištima na kojima poslujemo, uvjereni smo da ćemo i u
budućnosti biti uspješni u pogledu rasta i monetizacije podatkovnog prometa,
što se posebno očituje u baltičkim zemljama”, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave
Tele2 AB.

Rast
korisnika postpaid usluga iz prvog kvartala 2016. godine nastavio se i u drugom
kvartalu 2016. godine te je neto prirast korisnika iznosio 23000 (19000), što
je rezultat vrlo pozitivne reakcije korisnika na novi, redizajnirani portfelj
tarifa za pretplatnike.

Zahvaljujući
većem prihodu od prodaje opreme, društvoTele2 Hrvatska je u drugom kvartalu
2016. godine ostvarilo porast ukupnih prihoda za 11 posto te su oni iznosili
299 (270) milijuna kuna.

U
odnosu na isto razdoblje prošle godine, prihodi od krajnjih korisnika su
stabilni i iznose 170 (171) milijuna kuna.

Veći
troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar su i u ovom kvartalu negativno
utjecali na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije
(EBITDA) koja iznosi 16 (28) milijuna kuna.

U
drugom kvartalu, društvo Tele2 se usredotočilo na širenje svoje ponude na
segment pristupa internetu velikih brzina. Nova usluga “Pokućni internet”
temelji se na najmodernijoj 4G infrastrukturi, dostupnoj diljem zemlje, a koja,u
usporedbi s klasičnim, sporijim internetom putem fiksne linije, pruža odlično korisničko
iskustvo.Prve reakcije korisnika na ponudu kao i na kvalitetu usluge iznimno su dobre.

Također,
u drugom kvartalu 2016. tvrtka P3 communications, vodeća europska kompanija koja provodi nezavisna
istraživanja kvalitete mreža provela je istraživanje kvalitete mobilnih mreža, u kojem je u ukupnim
rezultatima društvo Tele2 Hrvatskaostvarilo visokih 828 bodova (od mogućih 1000), odnosno svega 5
bodova manje odoperatora s najboljim rezultatomu istraživanju. Nadalje, prema
istom istraživanju, društvo Tele2 je ostvarilo najbolji rezultat u kategoriji
kvalitete podatkovnih uslugas ukupnih492 bodova (od mogućih 600).

“U
drugom kvartalu 2016. godine smo nastavili s uvođenjem noviteta i unapređenjem
naše ponude.

Cilj
nam je korisnicima pružiti kvalitetnu uslugu po privlačnim cijenama te fleksibilnost
u odabiru, jednostavnost u korištenju ipotpunu kontrolu troškova. Raduje me da
sve veći broj korisnika, kako privatnih tako i poslovnih, prepoznaje vrijednost
ovakvog pristupa te odabire Tele2 za svog primarnog pružatelja usluga mobilne
telefonije.

U istraživanju koje je provela
tvrtka P3 Communications smo ostvarili najveći broj bodova u kategoriji
podatkovnih usluga, što je potvrda da je Tele2itekako spremanodgovoriti na
zahtjeve i očekivanja svakog korisnika. To je posebice važno ako uzmemo u obzir
dadanašnji korisnici sve više očekuju i zahtijevaju brzipristup internetu s bilo
kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme”, rekao je predsjednik Uprave Tele2 Viktor
Pavlinić.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest