
Od sljedeće godine novi automobili bi mogli biti skuplji i do 10.000 kuna.
Nakon što se otkrilo da su neki proizvođači lažirali podatke o stvarnoj
potrošnji, reagirala je Europska unija te bi se uskoro trebalo krenuti s
novom vrstom testiranja zagađenja u realnim, cestovnim uvjetima, a ne
kao dosad u tvorničkim.
Naime, testiranja u realnim uvjetima su dovela do povećanja potrošnje od
desetak posto, čime se povećava i razina CO2 pa ni porezne kategorije
više ne mogu biti iste.
Unija obračunava poseban porez pa oni koji su na papiru trošili najmanje
– najmanje su ga i plaćali, a sad ako se dokaže da troše više –
obračunavat će se veća trošarina, javlja RTL.
Novi europski propisi i nova regulativa pokrenuti su aferom Volkswagen
kada su čelnici ove njemačke marke priznali da su lažirali stvarne
podatke o potrošnji i ispustu CO2.
Sve korekcije u cijenama – obećavaju proizvođači – bit će pravodobno najavljene.



