25% manje soli

Mesni proizvodi PIK Vrbovca od sada sadrže 25 posto manje soli

PIK Vrbovec predstavio je danas novu kampanju “MANJE
JE VIŠE – Redukcija soli”. Vodeći
se smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije, ali i slijedeći strategiju
Republike Hrvatske o smanjenju prekomjernog unosa kuhinjske soli, PIK Vrbovec
prvi je u Hrvatskoj predstavio cijeli asortiman mesnih proizvoda koji od sada
sadrže 25% manje soli, a istog su prepoznatljivog okusa i vrhunske
kvalitete. U dvije godine, intenzivnom suradnjom odjela Marketinga, Razvoja,
Proizvodnje i Kontrole kvalitete, PIK Vrbovec ponudio je proizvode sa smanjenim
udjelom soli i dokazao da je kompanija koja postavlja trendove u mesnoj
industriji, nudi svojim potrošačima uvijek nešto inovativno i moderno te je
upravo zbog toga prepoznat kao benchmark u cijeloj regiji. Projektom MANJE JE VIŠE obuhvaćeno je preko 90
proizvoda iz različitih kategorija: šunke, mortadele, trajne salame, hrenovke,
kobasice za kuhanje i pečenje, parizeri i ostalo. Redukcija je napravljena na
cijelom asortimanu pod brendom PIK, kako bi proizvodi bili dostupni široj
javnosti. Projekt MANJE JE VIŠE učvrstio je ulogu PIK Vrbovca kao kreatora
suvremenih trendova i lidera na domaćem, ali i regionalnom tržištu mesa i
mesnih prerađevina.

Ines Bertinovec, direktorica razvoja PIK
Vrbovca je ovom prigodom izjavila: “Nakon što je potrošačima predstavljen
projekt Manje je više, kojim se
jamči da su proizvodi pod brendom PIK bez pojačivača okusa, bez umjetnih
bojila, bez glutena i bez soje, PIK Vrbovec odlučio je otići korak dalje pa smo
tako prvi u Hrvatskoj smanjili i udio soli u mesnim proizvodima. Ovim
je konceptom zaokružena jedinstvena priča i stvorena dodana vrijednost za
potrošače, no istovremeno je podignuta i ljestvica kvalitete daleko iznad
konkurencije.”

Stručno mišljenje o
štetnom utjecaju prekomjernog unosa soli u organizam dala je i Eva Pavić, mag. spec. sigurnosti i
kvalitete hrane, rukovoditelj Službe za prehranu i dijetetiku KBC
Zagreb istaknuvši: “Prekomjeran
unos soli u organizam vrlo je često razlog uzroka brojnih bolesti poput
dijabetesa, pretilosti, srčanih, bubrežnih i plućnih bolesti. Smanjenje unosa
soli na preporučenu dnevnu dozu pomaže u smanjenju krvnog tlaka i rizika od
srčanožilnih bolesti, te moždanog i srčanog udara. Najveću
količinu soli u organizam unosimo nesvjesno kroz hranu, stoga je svakako preporuka čitati deklaracije i birati proizvode s
manjim udjelom soli.”

Hrvatski
građani u prosjeku dnevno unesu 11,6 grama kuhinjske soli, a što je dvostruko
više od preporučenog dnevnog unosa koji iznosi 5-6 grama. Unatoč tome, većina
građana smatra da ne jede preslanu hranu, a brojna istraživanja potvrđuju kako
je jedan od glavnih razloga – nedovoljna educiranost i svjesnost o štetnim
učincima prekomjernog unosa kuhinjske soli. Ukoliko bi se potrošnja soli
smanjila na preporučene količine, globalne procjene govore da bi se moglo
spasiti preko 2,5 milijuna života godišnje. Bio je stoga logičan korak
nadograditi projekt Manje je više pa tako PIK proizvodi od sada sadrže i 25%
manje soli u odnosu na proizvod prije smanjenja.

Podsjetimo,
projekt PIK Vrbovca Manje je više, nastao je na temelju prepoznatih zahtjeva i
potreba potrošača za zdravijim, ali jednako kvalitetnim i ukusnim proizvodima. Radi
se o proizvodima koji osim odličnog
omjera cijene i kvalitete, potrošačima
pružaju i dodanu vrijednost.
Zahvaljujući ovom jedinstvenom i zahtjevnom projektu, PIK Vrbovec tržištu je
ponudio cjelokupan asortiman mesnih prerađevina pod robnom markom PIK, koje ne
sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten niti soju.

Nakon
pokretanja projekta, PIK Vrbovec postao je nositelj još jedne prestižne nagrade
– European Business Award (Europska
poslovna nagrada) u kategoriji: “Nagrada za orijentiranost na potrošače”. PIK
Vrbovec ovu je nagradu dobio upravo za projekt Manje je više, koji je proglašen
najboljim projektom brige za potrošače.

Prodaja
PIK-a u 2015. godini iznosila je preko 100.000 tona mesa i mesnih prerađevina
te je ostvaren prihod od 2,1 milijarde kuna. Zahvaljujući stalnim ulaganjima,
inovativnosti i kontinuiranom praćenju svjetskih trendova, PIK Vrbovec na
stolove potrošača donosi samo najbolje mesne prerađevine pod brendom PIK koje
sadrže 100 posto zadovoljstva, prepoznatljiv okus i vrhunsku kvalitetu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest