Booking.com otkrio trendove ljetne sezone 2016.

Dino Stanin/PIXSELL

Top pet najbrže rastućih destinacija u Hrvatskoj prema Booking.com-u su Novalja, Crikvenica, Trogir, Šibenik i Rijeka

Na današnjoj konferenciji za medije održanoj u Zagrebu Booking.com,
globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih
smještajnih objekata, podijelio je uzbudljiva saznanja o putovanjima u ljetnoj
sezoni 2016. i najavio pilot izdanje Booking Experiences – nove mobilne tehnologije
koje će u potpunosti promijeniti način putovanja.

Nakon uspješne ljetne sezone 2016. u Hrvatskoj, podaci Booking.com-a
svrstali su Novalju, Crikvenicu, Trogir, Šibenik i Rijeku u pet najbrže
rastućih destinacija. S druge strane, tri grada u Hrvatskoj s najviše
rezervacija međunarodnih putnika ovog ljeta bili su Split, Dubrovnik i Zagreb.

Prosječan boravak gostiju u Hrvatskoj ovog ljeta bio je četiri noći, a među
milijunima preporuka koje su ostavili putnici Booking.com-a najviše ih se
odnosi na stari grad, plaže, hranu, opuštanje i prirodu. Saznanja su također otkrila i najpopularnije vrste smještaja
rezerviranog u Hrvatskoj. Među 48.046 objekata u Hrvatskoj, dostupnih na
Booking.com-u, prvo mjesto zauzimaju apartmani, a zatim hoteli i gostinjske
kuće. Popularnost apartmana posebno ukazuje na to da je sve više i više putnika
u potrazi za lokalnim i autentičnim iskustvima koja su ponajprije dostupna u
privatnim smještajnim objektima.

Osim toga, strane destinacije koje su Hrvati najviše posjećivali ovog ljeta
uključivale su Beč, Budimpeštu i Sarajevo, dok su se među domaćim destinacijama
vrlo popularnima pokazali Trogir, Rijeka i Zagreb.

Osim saznanja o putovanjima,
Booking.com također je predstavio i pilot izdanje svog novog proizvoda Booking
Experiences. Najnoviji odgovor tehnologije kako bi se otklonila svaka napetost
za vrijeme samog iskustva i boravka na destinaciji, Booking Experiences će
putnicima omogućiti da otkriju ono najbolje što destinacija nudi, a sve putem
mobilnog uređaja. Vaš pametni telefon uskoro će biti sve što vam je potrebno za
besprijekorno iskustvo gdje god vas vaša putovanja odvedu.

Booking
Experiences je prvo iskustvo mobilne tehnologije takve vrste koje će u
konačnici iskorisiti tehnologije umjetne inteligencije i moćnog strojnog učenja
kako bi se predvidjele individualne namjere putnika i kreiralo uistinu
prikladno i personalizirano iskustvo na samoj destinaciji – sve na zahtjev, uz plaćanja
bez nepotrebne gnjavaže i čekanja u redu.

Za razliku od drugih alata koji su u
potrazi za iskustvima, platformom Booking Experiences u potpunosti se upravlja
u sklopu aplikacije Booking.com, bez oslanjanja ili preusmjeravanja na web
stranice drugih. Nakon što su putnici rezervirali boravak u jednom od prvih
gradova koje Booking Experiences nudi, putem jednog jedinog QR koda u
aplikaciji Booking.com, putnik može dobiti brz pristup rezervacijama na svim uključenim
destinacijama i atrakcijama koje se tamo nalaze. Booking Experiences otklanja
potrebu za rezervacijama unaprijed ili čekanjem u redovima za kupnju ulaznica i
karata – putnici se jednostavno moraju pojaviti na mjestu koje ih zanima,
skenirati kod iz svog pametnog telefona i uživati.

Goran Pleše, Area
manager Booking.com-a istaknuo je:

“S Booking
Experiences tehnologijom naša strast za prikupljanjem podataka, naše duboko
poznavanje putovanja i naša ambicija za pametnim uklapanjem tehnologije umjetne
inteligencije u naš proizvod spajaju se u kreaciji novog i jedinstvenog
iskustva putovanja koje je u potpunosti personalizirano.

Tehnologija koje
podupire Booking Experiences će kontinuirano napredovati i skupljati saznanja,
kako iz vaših preferencija povezanih s putovanjima, tako i drugih putnika poput
vas, kako bismo vam naposljetku ponudili mogućnosti koje su pomno odabrane samo
za vas. Naš krajnji cilj je nadahnuti vas bez obzira na to je li to vaš prvi ili
peti boravak na određenoj lokaciji. U ovom trenutku je platforma Experiences dostupna putnicima koji posjećuju London,
Pariz, Amsterdam, Rim i Dubai,u a uskoro stižu i nove destinacije.”

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest