Magic4.club

3. Zadar DigIT: Predavanje i radionica o savršenom brendingu vašeg proizvoda

Zadar DigIT jedina je konferencija u Hrvatskoj koja
dublje ulazi u svijet digitalnih tehnologija i digitalnog turizma, a
nova znanja pružit će važna imena iz tog svijeta.

Postoje tehnološki
alati koji danas pokreću svijet, a ne saznati i znati više o tome, bilo
bi uzaludno traćenje bezbrojnih mogućnosti koje tehnologija nudi. Gosti
DigIT-a će se sami moći u to uvjeriti kroz predavanja i radionice o
naprednim mogućnostima Google Analyticsa te će se baviti temama
uspješnog komuniciranja i brendiranja kao i pozicioniranjem turističkih
proizvoda.

Kako se upravlja vlastitom digitalnom prisutnošću ili
kreiraju uspješne komunikacijske poruke, također će biti neke od tema
ovih vrhunskih predavača.

Brending agenciju magic4.club predstavit će Marijana Brdovnik i Martina Lucić Čanak
koje surađuju s turističkim brendovima vezano uz promotivne aktivnosti i
njihovo pozicioniranje na regionalnom tržištu kroz širenje poslovne i
prodajne mreže partnera. Za svoje su klijente razvile vizualne
identitete, brending, marketinške i PR strategije radi kvalitetnije
komunikacije na domaćem i ciljanim inozemnim tržištima.

Tijekom interaktivne radionice “Kako želiš da te drugi vide?”
sudionici će osvijestiti svoje vrijednosti u poslovanju; kako
razmišljati prilikom razvoja imidža svog turističkog branda i na koji
način plasirati priču kroz koju će ih potencijalni gosti prepoznati
upravo po onome što je brandu važno i što želi istaknuti.

“U prvom dijelu radionice podijelit ćemo iskustva kroz primjere iz
vlastitog poslovanja te odgovoriti na pitanje kako povezati temu
pojedinog turističkog branda s komunikacijskim kanalima te plasirati
priče zanimljive ciljanoj publici”, objasnila je Lucić Čanak.
Tijekom drugog dijela sudionici će se aktivnije uključiti te kroz
interaktivni dio osvijestiti na koji način postići da ih drugi vide kako
oni žele.

Martina Lucić Čanak će se na predavanju “Izazovi u pozicioniranju turističkih brendova”
osvrnuti na primjere iz vlastitog poslovanja i kako pomoću promatranja
pojedinog tržišta iz perspektive turističkog branda kreirati strategiju
koja je u skladu s njihovim vrijednostima, načinom komuniciranja te
kulturom poslovanja.

Ulaznice se trenutno prodaju po povoljnim early bird tarifi od 250 kn za kotizaciju, a može ih se nabaviti direktno putem sustava Entrio.hr ili registracijom na stranicama Zadar DigIT-a.

Link za Entrio.hr

Link za registraciju.

Sve novosti o Zadar DigIT-u možete pratiti na službenim stranicama, putem službenog maila info@digitzadar.com ili preko službene Facebook stranice.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest