
Nenad Vukušić i Nebojša Grbačić izniman su tim koji se bave otkrivanjem tajni copwriterskog posla – u sklopu Copyraonice pomažu
svojim klijentima kako razviti copywriterske moći i pisati za web.
Znaju kako efikasno iskoristiti prostor na web stranici, u newsletteru
ili na društvenim mrežama.
Kroz njihovu radionicu copywritinga i pisanja za web prošlo je više
od 250 ljudi iz malih, srednjih i velikih tvrtki. Radili su interne
treninge i edukacije te ojačavali agencijske copywritere novim znanjima i
vještinama.
Nebojša Grbačić piše i uređuje po webu već 10
godina. Kao novinar i urednik u velikim medijima, a potom kao copywriter
i digitalni specijalist po marketinškim i PR agencijama za velike
klijente. Radio je na četiri političke kampanje, vodio 30-ak brendova na
Facebooku, a educirao još toliko. Smišlja aktivacije, aplikacije,
strategije, web stranice i vodi sadržajnu agenciju Cvoke.
S druge strane, Nenad Vukušić piše copy već 15
godina. Zanat je pekao po agencijama kako bi iz drugog pokušaja postao
freelancer. Pisao je za Kolektivu, Njuškalo, T-HT, Maistru, Pickbox,
globalno lansirao Enfojer… Mogli bismo nabrajati do sutra. Zadnjih par
godina pomaže ljudima i kompanijama pisati efikasnije.
Na Zadar DigIT radionici “Kako bolje i uvjerljivije pisati i lakše prodavati na webu i društvenim mrežama”
copywriter Nenad i urednik Nebojša podijelit će s vama trikove, tajne i
najbolje prakse za pisanje web stranica, društvenih mreža, članaka,
landing stranica, bannera, naslova i micro copyja – sve kako bi pisali
bolje, uvjeravali više i bolje prodavali svoje proizvode.
Ulaznice se trenutno prodaju po povoljnim early bird tarifi od 250 kn za kotizaciju, a može ih se nabaviti direktno putem sustava Entrio.hr ili registracijom na stranicama Zadar DigIT-a.
Link za Entrio.hr
Link za registraciju.
Sve novosti o Zadar DigIT-u možete pratiti na službenim stranicama, putem službenog maila info@digitzadar.com ili preko službene Facebook stranice.



