htz

U Pragu predstavljene novosti hrvatske turističke ponude

Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines u Pragu su održali zajedničko predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude, odnosno letove hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika.

Predstavnicima više od 50 čeških turističkih agencija,
turoperatora obratili su se Kristjan Staničić, direktor HTZ-a,
Mato Radić, rukovoditelj prodajnog tržišta Croatia Airlinesa za
središnju Europu te Miodrag Mlačić, direktor Predstavništva HTZ-a
za Češku i Slovačku. 

Direktor Staničić predstavio je novosti i trendove hrvatskog
turizma, a pritom je posebno naglasio važnost tržišta Češke za
njegove ukupne rezultate. “Hrvatska se tradicionalno
nalazi među najpopularnijim inozemnim destinacijama čeških
ljubitelja putovanja. Češka se nalazi među top 5 tržišta s kojih
hrvatski turizam ostvaruje najveći broj turističkih dolazaka i
noćenja. Tako je bilo i lani kada su Česi u našoj zemlji
ostvarili više od 5 milijuna noćenja te u ovoj godini želimo
zadržati tu razinu prometa. Međutim, to neće biti lako, globalni
sektor putovanja se suočava s brojnim izazovima, a kako ništa ne
želimo prepustiti slučaju cilj nam je hrvatsku turističku ponudu
i novosti dodatno približiti našim partnerima, ali i svim
potencijalnim gostima koji će, siguran sam, u velikom broju
birati hrvatske destinacije”,
poručio je direktor
Staničić.

Iz Croatia Airlinesa ovom su prilikom posebno istaknuli i
predstavili novu sezonsku liniju Zagreb – Prag, koja je uvedena u
ovogodišnjem ljetnom redu letenja. Izravni međunarodni letovi na
ovoj su relaciji planirani triput na tjedan, odnosno
ponedjeljkom, srijedom i petkom, u razdoblju od početka srpnja do
kraja listopada ove godine. 

Izuzetno nam je drago što u svojoj ponudi imamo direktni
let kojim spajamo glavne gradove Hrvatske i Češke. Ti bi se
letovi trebali obavljati novim zrakoplovima Airbus A220, kojima
uspješno obnavljamo postojeću flotu. Očekujemo vrlo dobar interes
i popunjenost u oba smjera, na ovaj način olakšavamo turističke,
ali i poslovne dolaske, a kreirali smo i vrlo atraktivne pakete
pa se karta na ovoj relaciji može naći po cijeni već od 129 eura.
Osim ove nove linije, tijekom sezone obavljat ćemo i sezonske
letove Split – Prag i Dubrovnik – Prag
“, naglasio je
Radić, nadodavši kako će Croatia Airlines tijekom ovogodišnje
turističke sezone Zagreb izravno povezivati s 23 međunarodna
odredišta, dok će Hrvatsku povezivati s ukupno 30
odredišta. 

Da će Česi prilikom odabira putovanja i destinacija u ovoj godini
najviše u obzir uzimati cijene, potvrdio je Miodrag Mlačić iz
Predstavništva HTZ-a. “Lanjski rast cijena u hrvatskom
turizmu nije prošao nezamijećeno na tržištu Češke. Iako se naša
zemlja i dalje percipira kao lijepa, sigurna i atraktivna
turistička destinacija, dionici u turizmu moraju biti oprezni po
pitanju formiranja cijena”
, izjavio je Mlačić, nadodavši
kako su first minute rezervacije prošle dobro, ali i da je za
širu sliku potrebno sačekati last minute ponude. Događanje je u
središtu Praga vodila češka novinarka i voditeljica CNN Prime
Newsa Alex Hrdinová, a okupljene je pozdravio i Zvonimir Sviben,
opunomoćeni ministar u Veleposlanstvu RH u Pragu. 

Dodajmo kako su Česi tijekom prošle godine najviše noćenja
ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj (1,3 milijuna noćenja),
Istarskoj (1,1 milijun noćenja) i Zadarskoj županiji (931 tisuću
noćenja), a gledano prema destinacijama u Umagu, Viru, Medulinu,
Biogradu na Moru i Poreču. Gledano prema vrsti smještaja, najviše
su noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu (2,6 milijuna
noćenja), kampovima (895 tisuća noćenja) te hotelima (795 tisuća
noćenja). 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail desk@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest