u fokusu
Kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa?
Svi se pitaju, oni odgovaraju - digitalni strateg i stručnjak za psihologiju marketinga otkrivaju - psihologija iza Temu shopa
Digitalni strateg David Peranić i stručnjak za psihologiju marketinga Roberto Levak otkrivaju kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa, kao primjera online trgovina, koje često domaćim trgovcima zadaju glavobolje, kao i nama kupcima.
10 savjeta kako se hrvatski trgovci mogu boriti protiv Temua
1. Fokusirajte se na kvalitetu i dodanu vrijednost, a ne na nisku cijenu. Ne možete
pobijediti Temu u ratu cijenama, pa se umjesto toga koncentrirajte na
visokokvalitetne proizvode.
2. Kupac ne kupuje bušilicu radi same bušilice, nego mu treba rupa u zidu.
Promatrajte svoje proizvode iz te perspektive “poslova” koje obavljaju za vaše
kupce. Komunicirajte kupcima rješenja koja im omogućuju vaši proizvodi.
3. Istaknite prednosti lokalnog poslovanja - brža dostava, bolja korisnička podrška,
mogućnost isprobavanja proizvoda uživo.
4. Naglašavajte održivost i etičku proizvodnju. Koristite materijale koji nisu štetni za
ljude i okoliš, za razliku od jeftinih i potencijalno opasnih proizvoda s Temua.
5. Gradite lojalnost kroz personalizirano iskustvo i izgradnju odnosa s kupcima.
Ponudite program lojalnosti, personalizirane preporuke itd.
6. Educirajte kupce o prednostima kupovine kvalitetnijih proizvoda - duže trajanje,
bolji materijali, sigurnost za zdravlje itd.
7. Ponudite dodane usuge koje Temu ne može - stručno savjetovanje, instalacija,
servis, garancija.
8. Iskoristite prednosti omnichannel pristupa - kombinacija online i offline prodaje.
9. Fokusirajte se na niše i specijalizirane proizvode koje masovni prodavači poput
Temua ne nude.
10.Gradite snažan brend i emocionalnu povezanost s kupcima kroz promišljenju
strategiju za marketinške aktivnosti – koja se oslanja na psihologiju.
Ne možete pobijediti Temu u ratu cijenama. Ključ za pobjedu je u promjeni paradigme.
Prestanak natjecanja isključivo cijenom i preusmjeravanje fokusa na dodanu vrijednost koju Temu ne može pružiti, personalizirano iskustvo i emocionalnu povezanost s kupcima, savjetuje Roberto levak iz Scoremindsa te dodaje: “Tu vas Temu ne može pratiti. Tu ste na domaćem terenu. Iskoristite tu prednost iodnesite pobjedu.”
Izdvojeno
-
Zagađenje zraka finim česticama ubilo je gotovo 240.000 ljudi u Europskoj uniji u 2022. godini, što je pad od pet posto u odnosu na prethodnu, stoji u izvješću Europske agencije za okoliš objavljenom u utorak.
-
Još jedna lijepa humanitarna priča bajkera Zadarske županije, moto klub D8 Maslenica prikupljao je donacije za štićenike Crvenog križa koja je bila izuzetno uspješna!
-
Dragan Primorac, predsjednički kandidat HDZ-a i partnera, poručio je u subotu u Splitu da će zakočiti ulazak Srbije u EU ako nam ne otvori arhive o grobnicama hrvatskih žrtava, te da će se zauzimati za jačanje hrvatske granice kako bi se onemogućio ulazak ilegalnih migranata u našu zemlju.
-
U zagrebačkom hotelu Zonar, 12.12. točno u 12 sati je održana promocija i najava najvećeg vinskog festivala u Dalmaciji – Zadar Wine Festivala, te kušanje 12 pomno odabranih vina.
Reci što misliš!