Biznis

u fokusu

Kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa?

Kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa?
Thinkstock

Svi se pitaju, oni odgovaraju - digitalni strateg i stručnjak za psihologiju marketinga otkrivaju - psihologija iza Temu shopa

Digitalni strateg David Peranić i stručnjak za psihologiju marketinga Roberto Levak otkrivaju kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa, kao primjera online trgovina, koje često domaćim trgovcima zadaju glavobolje, kao i nama kupcima.

10 savjeta kako se hrvatski trgovci mogu boriti protiv Temua

 

1. Fokusirajte se na kvalitetu i dodanu vrijednost, a ne na nisku cijenu. Ne možete

pobijediti Temu u ratu cijenama, pa se umjesto toga koncentrirajte na

visokokvalitetne proizvode.

2. Kupac ne kupuje bušilicu radi same bušilice, nego mu treba rupa u zidu.

Promatrajte svoje proizvode iz te perspektive “poslova” koje obavljaju za vaše

kupce. Komunicirajte kupcima rješenja koja im omogućuju vaši proizvodi.

3. Istaknite prednosti lokalnog poslovanja - brža dostava, bolja korisnička podrška,

mogućnost isprobavanja proizvoda uživo.

4. Naglašavajte održivost i etičku proizvodnju. Koristite materijale koji nisu štetni za

ljude i okoliš, za razliku od jeftinih i potencijalno opasnih proizvoda s Temua.

5. Gradite lojalnost kroz personalizirano iskustvo i izgradnju odnosa s kupcima.

Ponudite program lojalnosti, personalizirane preporuke itd.

6. Educirajte kupce o prednostima kupovine kvalitetnijih proizvoda - duže trajanje,

bolji materijali, sigurnost za zdravlje itd.

7. Ponudite dodane usuge koje Temu ne može - stručno savjetovanje, instalacija,

servis, garancija.

8. Iskoristite prednosti omnichannel pristupa - kombinacija online i offline prodaje.

9. Fokusirajte se na niše i specijalizirane proizvode koje masovni prodavači poput

Temua ne nude.

10.Gradite snažan brend i emocionalnu povezanost s kupcima kroz promišljenju

strategiju za marketinške aktivnosti – koja se oslanja na psihologiju.

Ne možete pobijediti Temu u ratu cijenama. Ključ za pobjedu je u promjeni paradigme.

Prestanak natjecanja isključivo cijenom i preusmjeravanje fokusa na dodanu vrijednost koju Temu ne može pružiti, personalizirano iskustvo i emocionalnu povezanost s kupcima, savjetuje Roberto levak iz Scoremindsa te dodaje: “Tu vas Temu ne može pratiti. Tu ste na domaćem terenu. Iskoristite tu prednost iodnesite pobjedu.”

 


Reci što misliš!