Biznis

imamo objašnjenje

Imate problema s karticom Erste banke?

Imate problema s karticom Erste banke?
Ilustracija

Zbog prijenosa dijela poslovanja ECC-a na Erste banku, smanjena je dostupnost kartičnih usluga od 30.9. do 2.10.

U skladu s ranijim najavama, Erste&Steiermärkische Bank d.d („Erste banka“) od 1. listopada 2024. godine preuzima dio poslovanja Erste Card Cluba d.o.o. („ECC“), koji se odnosi na segment izdavanja kreditnih kartica. ECC će nastaviti svoje redovno poslovanje u segmentu prihvata kartica. 

Klijenti ECC-a već su ranije na svoje kućne ili e-mail adrese dobili dopise s detaljnim informacijama o ovoj statusnoj promjeni.

„Integracija segmenta izdavanja kartica ECC-a u Erste banku predstavlja korak naprijed u unaprjeđenju poslovnog modela kartičnog poslovanja te osiguranju njegovog daljnjeg razvoja u okviru Erste grupe u Hrvatskoj, kroz sinergiju postojećih specijaliziranih znanja u kartičnom poslovanju unutar ECC-a te cjelovite podrške i know-howa koji se nalazi u Erste banci. Vjerujemo da će spomenuta sinergija, uz jedinstven pristup prema svim klijentima u kartičnom segmentu i jednostavniji proces upravljanja, dodatno doprinijeti zadržavanju visoke razine zadovoljstva klijenata, korisnika kreditnih kartica, te razvoju novih proizvoda i usluga u ovom segmentu poslovanja“, naglasila je ovom prigodom Anita Markota Štriga, članica uprave ECC-a, koja će preuzeti poziciju direktorice Sektora razvoja poslovanja s građanstvom u Erste banci, unutar kojeg je smješten i kartični segment. Poziciju članice uprave ECC-a preuzet će Olja Brkljačić, dosadašnja direktorica Sektora računovodstva i kontrolinga ECC-a.

Smanjena dostupnost dijela kartičnih usluga od 30.9. do 2.10.

Zbog velike kompleksnosti i zahtjevnosti tehničke provedbe prijenosa poslovanja izdavanja kreditnih kartica iz ECC-a u Erste banku, dio usluga povezanih s kartičnim poslovanjem bit će ograničene dostupnosti u razdoblju od kasnih večernjih sati 30. rujna do jutarnjih sati 2. listopada.

Tako plaćanje Diners Club karticama na fizičkim prodajnim mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu, uključujući i podizanje gotovog novca na bankomatima, neće biti moguće od 30.9. u 23:45 sati do 1.10. u 00:30 sati. Ovo ograničenje neće vrijediti za Visa i Mastercard kreditne kartice, kojima će se moći plaćati na fizičkim prodajnim mjestima te podizati gotovinu na bankomatima. 

Nadalje, u razdoblju od 30.9. u 23:45 sati do 2.10. u jutarnjim satima neće biti moguće plaćanje kreditnim karticama (Diners Club, Visa, Mastercard) na online prodajnim mjestima koja zahtijevaju potvrdu kupnje preko aplikacije ECC Mobile. 

Isto tako, od 2.10. online kupnje kreditnim karticama potvrđivat će se isključivo preko aplikacije George. Postojeći će korisnici ECC mobile aplikacije, koji nisu korisnici aplikacije George od ranije, od jutarnjih sati 2. listopada moći preuzeti aktivacijske kodove za prijavu u aplikaciju. Pritom je važno naglasiti da su aktivacija i korištenje aplikacije George u potpunosti besplatni. Korisnici kreditnih kartica koji su ujedno već od ranije korisnici George aplikacije, ne trebaju poduzimati nikakve dodatne radnje te će od jutarnjih sati 2.10. ponovno imati pregled svojih ECC kreditnih kartica unutar aplikacije. 

 


Reci što misliš!