Biznis

Htz

Odlični turistički rezultati s tržišta Francuske nastavljaju se u posezoni

Odlični turistički rezultati s tržišta Francuske nastavljaju se u posezoni

Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na najvećem i najznačajnijem poslovnom turističkom sajmu u Francuskoj IFTM TOP RESA koji se od 17. do 19. rujna održava u Parizu.

Tim povodom predstavljena je cjelokupna domaća turistička ponuda, a sve s ciljem snažne promocije naše zemlje kao sigurne i atraktivne destinacije, kako za odmorišna putovanja, tako i za poslovni turizam. Ovogodišnje izdanje sajma okupilo je više od 200 predstavnika destinacija, 1700 turističkih brendova te 34 000 profesionalaca iz sektora turizma sa svih strana svijeta. 

„Nikad veći interes Francuza za Hrvatsku, između ostalog, potvrđuju ostvareni rezultati u dosadašnjem dijelu godine, odnosno više od pola milijuna dolazaka i gotovo dva milijuna noćenja Francuza u našoj zemlji, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 4 posto u dolascima i 5 posto u noćenjima. Porastu francuskih turista svakako su pridonijele nove direktne zračne linije iz Francuske prema Hrvatskoj, a ne treba zaboraviti ni da su upravo francuski turisti među našim najbrojnijim gostima u pred i posezoni“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, dodavši da Hrvatska francuskim turistima nikad nije bila dostupnija i atraktivnija.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu i njezino Predstavništvo u Francuskoj na sajmu se predstavlja i šest hrvatskih suizlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko neretvanske i Šibensko-kninske županije, turističke zajednice gradova Zagreb i Dubrovnik, NP Plitvička jezera i Croatia Airlines.

Za brojne agente, novinare, blogere i travel influencere organiziran je i koktel dobrodošlice tijekom kojega je naglasak stavljen na raznolikost vinorodnih regija kroz degustaciju vrhunskih hrvatskih vina. Tijekom ove trodnevne poslovne manifestacije, predviđeni su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i zračnim kompanijama među kojima su Transavia, Air France, Volotea i drugi. 

Dodajmo kako je osim sudjelovanjem na IFTM-u, rujanska sajamska turistička promocija u Francuskoj zaokružena predstavljanjem na jednom od najznačajnijih međunarodnih događanja u toj zemlji, a riječ je o Pure Meetings & Events koji se početkom ovoga tjedna održao u atraktivnom prostoru Pavillon Daulphine u Parizu. Na tom poslovnom događanju predstavilo se više od 150 izlagača te 250 specijaliziranih MICE agenata i kupaca.  

 


Reci što misliš!