marketing enigma
Treba ići u nepoznato i ne bojati se raditi stvari po prvi put!
Još jedna konferencija Hrvatske akademske zajednice Ekonomskog fakulteta prošla je uspješno što govori činjenica da se tražilo mjesto više, a pitanja su se samo nizala jedna za drugim nakon svakog predavanja.
U četvrtak, 16. svibnja 2024., u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu održano je drugo izdanje projekta Marketing enigma. Hrvatska akademska zajednica Ekonomskog fakulteta organizirala je projekt s namjerom da mladim ljudima pruži jedinstvenu priliku da od poduzetnika i stručnjaka iz korporativnog svijeta čuju kako se istaknuti na tržištu rada, koje vještine se traže te kako napredovati.
Kongresna dvorana bila je prepuna studenata, srednjoškolaca i drugih mladih ljudi željnih novih saznanja o aktualnim trendovima na tržištu rada.
Konferenciju je otvorila voditeljica projekta Ivana Janković, a pozdravne govore održali su prodekan Ekonomskog fakulteta Jakša Krišto te nacionalni predsjednik Hrvatske akademske zajednice Karlo Kolesar.
Prva panel rasprava zvala se “Zagonetka: Obrazovanje kao najbolja investicija?”, a u njoj su sudjelovali Maks Vinšćak, viši stručni savjetnik, David Rey, suosnivač Štreberaja, te Matej Samardžić, operativni menadžer u Opereti. Panel je moderirala izv.prof. dr. sc. Sandra Horvat.
Panelisti su se složili:
“Obrazovanje je odlična podloga za osobni rast i razvoj, no ipak za uspjeh je potrebno više; socijalna inteligencija, karizma, snalažljivost, hrabrost i sreća.”
Lea Kosović Stanić, osnivačica LOL Event Managementa, održala je predavanje na temu “LinkedIn u vlastitoj promociji”.
Lea je zaključila:
“Na LinkedInu je važno biti originalan, odlična je platforma za osobnu promociju, ali i za promociju svog biznisa. Lako možete doprijeti do ljudi sa sličnim interesima”.
Uslijedio je panel pod nazivom “U karizmi je kvaka” kojeg je moderirao Luka Kosty. Vedran Car, radijski voditelj, u opuštenom je razgovoru otkrio kako su izgledali njegovi karijerni počeci. Pričao je i o važnosti prvog dojma, samopouzdanju te karizmi.
“Zauvijek ću pamtiti jednog poslodavca koji mi je rekao da nije bitna 1. emisija, nego 101. emisija. Prvi dojam je bitan, ali svaki početak je težak, imat ćete puno prilika za popravak.”
Predavanje “Neverbalna komunikacija” održao je Matko Novosel, product training lead, koji je na zanimljiv način svim prisutnim objasnio važnost poznavanja govora tijela. Neverbalnu komunikaciju je istaknuo kao bitnu komponentu razgovora za posao.
Nakon kraće pauze započeo je panel “Od radnika do vlasnika” na kojem su sudjelovale Nevena Rendeli Vejzović, osnivačica i direktorica Prime Time komunikacija, te Lana Bedeković Rosandić, vlasnica agencije Alert. Ovaj zanimljiv panel moderirao je Saša Stipić, a panelistice su otkrile što ih je potaknulo da nakon višegodišnjeg iskustva u korporaciji krenu u poduzetničke vode te s kojim su se sve problemima susretale.
Četvrti panel “Kako razviti svoj brend” moderirao je Adrian Poznić, a Kristijan Matijašević, vlasnik i predsjednik uprave tvrtke Abnormal, pričao je o svom iskustvu u korporativnom svijetu, o načinu stjecanja poslovnih poznanstava te poduzetništvu kod mladih.
“Sviđa mi se što mladi imaju poduzetnički duh, no mislim da bi se trebali okušati raditi u korporaciji kako bi stekli praktična znanja, ali i radili na osobnom brendingu”
Luka Šolta, trener u području osobnog razvoja, održao je
predavanje “Odgonetni sebe”.
“Za odgonetnuti sebe treba biti kreativan, kreirati, treba ići u nepoznato i ne bojati se raditi stvari po prvi put”
Nakon što je predavanje završeno, voditeljica projekta uručila je nagrade svim odvažnim sudionicima koji su snimili video CV, modernu varijantu životopisa. Nagrade su osigurali mnogobrojni sponzori među kojima su; Dinamo, Terme Sveti Martin, Hoću knjigu, GetByBus, Lu events i mnogi drugi.
Još jedna konferencija Hrvatske akademske zajednice Ekonomskog fakulteta prošla je uspješno što govori činjenica da se tražilo mjesto više, a pitanja su se samo nizala jedna za drugim nakon svakog predavanja.
Izdvojeno
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
-
Šampon za suho pranje ili suhi šampon često se predstavlja kao brzo i jednostavno rješenje za osvježavanje i "maskiranje" masne kose, ali mnogi koji ga koriste, posebno oni s masnijim vlasištem, ne dobiju uvijek očekivane rezultate. No, jedan jednostavan trik, koji je nedavno postao viralan na TikTok-u, mogao bi to promijeniti.
-
Postupajući po zaprimljenoj dojavi 39-godišnjeg hrvatskog državljanina da ga je noćas oko 2 sata u ugostiteljskom objektu u Širokoj ulici u Zadru fizički napao 58-godišnji hrvatski državljanin, policijski službenici su izašli na mjesto događaja gdje su postupali s ciljem utvrđivanja svih okolnosti događaja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
Reci što misliš!