Biznis

bit

Na Međunarodnom sajmu turizma u Milanu predstavljena i turistička ponuda Zadarske županije

Na Međunarodnom sajmu turizma u Milanu predstavljena i turistička ponuda Zadarske županije

Predstavništvo HTZ-a u Italiji prezentira hrvatsku turističku ponudu na međunarodnom sajmu turizma Borsa Internazionale del Turisimo (BIT) koji se održava u Milanu od 4. do 6. veljače 2024. godine. Riječ je o jednom od najvažnijih internacionalnih B2B i B2C događaja u sjevernoj Italiji.

Ove godine na sajmu sudjeluje 1.100 izlagača iz 66 zemalja svijeta, a manifestacija obuhvaća tri glavne tematske cjeline: Leisure, BeTech usmjerene digitalnim tehnologijama i start up-ovima u turizmu te MICE koji je fokusiran na industriju sastanaka i susreta.

Na hrvatskom izložbenom prostoru svoju ponudu i programe predstavlja šest suizlagača, tj. Amber travel iz Rijeke, TZ Kvarnera, Rivijera Opatija, TZ Zadarske, TZ Ličko-senjske i TZ Splitsko-dalmatinske županije.

“Hrvatski štand iznimno je dobro posjećen kako od strane publike, tako i od poslovnih partnera, s kojima se razgovaralo o dosadašnjoj suradnji, budućim projektima i mogućnostima razvoja novih inicijativa u svrhu zadržavanja pozitivnih trendova s ovog tradicionalno snažnog tržišta za Hrvatsku. Najviše upita odnosilo se na odmor na otvorenom, biciklističke staze i šetnice, jedrenje, hrvatske otoke i plaže”, komentirala je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Italiji, nadodavši da je uz brojne posjetitelje, medije i poslovne partnere, štand posjetio i generalni konzul RH u Milanu Stjepan Ribić.

Paralelno s nastupom na sajmu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji sudjelovalo je i na vrlo posjećenom poslovnom susretu Travel Open Village u organizaciji Travel Quotidiano magazina, specijaliziranog za B2B segment. Riječ je o networkingu koji posjećuju agencije, turoperatori, prijevoznici, inozemna turistička predstavništva i strukovne udruge iz cijele Italije. Sudjelovalo je oko 80 agenata i poslovnih partnera, a cilj sudjelovanja bio je uspostaviti i ojačati poslovnu suradnju s turističkim agencijama, turoperatorima i prijevoznicima te im pružiti najvažnije informacije o destinaciji. 

Nastavak predstavljanja hrvatskog turizma na talijanskom tržištu, svakako će obilježiti nastup Hrvatske na poslovnom sajmu BMT (Borsa Mediterranea del turismo) u Napulju od 14. do 16. ožujka gdje će Hrvatska biti zemlja partner. To je najvažniji sajam turizma na jugu Italije, a na kojem se predstavljaju sve mediteranske zemlje. 

Dodajmo kako je turistička 2023. s talijanskog tržišta zaključena vrlo pozitivno s 981.442 dolazaka, što je 5 posto više u odnosu na 2022. te 4,2 milijuna noćenja, što je 1 posto više u odnosu na 2022. S obzirom na to da većina tržišnih studija na 2024. gleda kao na godinu rasta, i dalje se očekuje jak doprinos ovog tržišta sveukupnim rezultatima hrvatskog turističkog sektora. 

 


Reci što misliš!