Biznis

htz na sajmu u Riminiju

Talijani u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj ostvarili oko 945 tisuća dolazaka i 4,1 milijun noćenja

Talijani u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj ostvarili oko 945 tisuća dolazaka i 4,1 milijun noćenja

Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a u Italiji predstavljaju ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu TTG Travel Experience, koji se od 11. do 13. listopada 2023. održava u Riminiju.

Sajam je namijenjen isključivo poslovnoj publici te je jedan od najznačajnijih turističkih događanja u Italiji gdje se predstavlja više od 2200 izlagača iz cijelog svijeta. 

Tijekom tri dana sajma sastat ćemo se s turoperatorima, agencijama, prijevoznicima te strukovnim udruženjima s područja Italije kako bi unaprijedili postojeće, ali i uspostavili nove poslovne suradnje. Dosadašnji dio sajma je pokazao da postoji izniman interes za Hrvatskom, a većina partnera je potvrdila svoje zadovoljstvo ovogodišnjim turističkim rezultatima. Pripreme za nadolazeću sezonu već su u tijeku, intenzivno ćemo raditi na promociji Hrvatske pa nas nakon sajma u Riminiju očekuje sudjelovanje na tri poslovne radionice za turističke agente i prijevoznike, a koje će se tijekom studenog održati u Bariju, Veroni i Padovi”, izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, nadodavši kako je cilj ovih aktivnosti održivo povećanje organiziranih turističkih dolazaka u hrvatske destinacije.

Da je riječ o sajmu na kojem se, između ostalog, predstavljaju najnoviji turistički trendovi, potvrđuje i podatak o suizlagačima, odnosno hrvatskim subjektima koji svoju ponudu predstavljaju u sklopu hrvatskog štanda, a među kojima su turističke zajednice Kvarnera, Dubrovačko-neretvanske županije i grada Zagreba, kao i NP Plitvička jezera, Jadrolinija, Liburnia hotels & villas te turistička agencija Amber Travel.

Tijekom tri dana održavanja sajma bit će održani brojni poslovni sastanci i susreti ključnih aktera u turizmu, a uz Italiju kao zemlju domaćina predstavit će se preko 60 destinacija, među kojima je i Hrvatska. Izložbeni prostor sajma podijeljen je u tri tematske cjeline od kojih je jedna posvećena Italiji, dok druge dvije obuhvaćaju ostale svijetske destinacije, ali i ponudu turoperatora, agencija, prijevoznika i drugih ponuditelja turističkih usluga.  

Dodajmo kako su, prema podacima sustava eVisitor, Talijani u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj ostvarili oko 945 tisuća dolazaka i 4,1 milijun noćenja, što u odnosu na lani predstavlja rast od 5 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima, a pozitivne trendove i rast prometa Talijani bilježe i u dosadašnjem dijelu listopada, odnosno tijekom posezone. 

 


Reci što misliš!