Biznis

#TURIZAM.

Vir ima strategiju razvoja turizma za naredne četiri godine, ali se uključuje i u promotivnu strategiju HTZ-a

Vir ima strategiju razvoja turizma za naredne četiri godine, ali se uključuje i u promotivnu strategiju HTZ-a

Načelnik Općine Vir Marino Radović i direktor virskog TZ-a Srđan Liverić na koordinacijskom sastanku s najvišim predstavnicima Hrvatske turističke zajednice.

Funimation Hotel na Boriku ugostio je danas sudionike koordinacijskog sastanka najviših predstavnika Hrvatske turističke zajednice i predstavnika 21. turističke zajednice s područja Zadarske županije.

Načelnik Općine Vir Marino Radović kao predsjednik virskog Turističkog vijeća i direktor virske Turističke zajednice Srđan Liverić bili su na tom koordinacijskom sastanku na kojemu je brojkama prezentiran tijek ovogodišnje turističke sezone na razini Hrvatske, iznesena su još predviđanja do kraja godine te trendovi koji prate turistički promet.

Posebno važnim ocijenjena je primjena novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskoj turizma, a u toj se priči nalazi i otok Vir kao najuspješnija turistička destinacija Zadarske županije te tradicionalno jedna od deset najboljih u Hrvatskoj. Virski turističkim predstavnicima sugovornici su bili direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija.

- Razmijenili smo iskustva koja nosimo iz svojih sredina i usporedili ih s trendovima koji vladaju na našem i drugim turističkim tržištima. Mi smo duže od desetljeća, a ta je činjenica dobro poznata najvišim predstavnicima hrvatskog i županijskog turizma, u primjeni Strategije turističkog razvoja otoka Vira koja nam je donijela vrhunske rezultate.

Zato ćemo se kroz suradnju s nacionalnim i županijskim HTZ-om uključiti u promotivnu strategiju te se nadovezati na naše definirane ciljeve – kazao je direktor Liverić, dok je načelnik Radović istaknuo kako se do kraja godine očekuje primjena novog Zakona o turizmu.

- Vir ima dugoročne planove vezane uz turizam, a to znači stvaranje snažnog i prepoznatljivog turizma temeljenog na proklamiranim nacionalnim načelima održivosti u turizmu. Vir će u svakom pogledu u tom četverogodišnjem razdoblju unaprijediti kvalitetu boravka gostiju otoka – dodao je načelnik Radović.

U dosadašnjem dijelu turističke sezone do 17. srpnja u Hrvatskoj je ostvareno više od 9 milijuna dolazaka i 41 milijun noćenja domaćih i stranih gostiju, što predstavlja rast od 12 i 6 posto u odnosu na lanjski period. Zadarska županija u istom razdoblju ima 860.000 dolazaka i 5,3 milijuna noćenja, dok je Vir u obje kategorije turističkog prometa – noćenjima i dolascima – zabilježio rast od 10 posto.

Na koordinacijskom sastanku još se govorilo o promotivnim aktivnostima do kraja ove godine, posebno na tržištu Njemačke, ali i o udaljenijim tržištima te nautičkom turizmu i promociji nautike. Sudionici koordinacije dotakli su se i aktualnih tema.

- Govorili smo još o problemu neprijavljivanja gostiju, neregistriranih objekata koji pružaju ugostiteljske i turističke usluge te zaključili kako će sve raspoložive i nadležne službe uložiti dodatni napor da se takva nelegalna praksa sreže drastičnim kaznama – zaključak je i poruka direktora virske Turističke zajednice.


Reci što misliš!