Biznis

na naslovnici plitvice

Francuski Terre Sauvage na 100 stranica predstavio ljepote Hrvatske

Francuski Terre Sauvage na 100 stranica predstavio ljepote Hrvatske

Jedan od najčitanijih i najutjecajnijih francuskih magazina specijaliziranih za turističke teme i putovanja Terre Sauvage, kojeg mjesečno prati milijun čitatelja, svoje svibanjsko izdanje magazina posvetio je Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji

Jedan od najčitanijih i najutjecajnijih francuskih magazina specijaliziranih za turističke teme i putovanja Terre Sauvage, kojeg mjesečno prati milijun čitatelja, svoje svibanjsko izdanje magazina posvetio je Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji posvetivši joj čak 100 stranica, dok naslovnicu ovog broja krasi prekrasna fotografija Plitvičkih jezera.

Osim Plitvičkih jezera u magazinu su predstavljeni i nacionalni parkovi Sjeverni Velebit, Krka te Kornati, Park prirode Papuk, kao i posebnosti Istre i još mnogo toga. „Hrvatsku ne čine samo lijepe plaže i stari kamen.. Hrvatska je zemlja u kojoj priroda, na naše oduševljenje, posjeduje tisuću i jedno lice“, istaknuo je u uvodniku glavni urednik magazina Oliver Thevent.

c9bc6002444d872ee9c5bff0881e9141.jpg?v=2Da prisutnost hrvatskih turističkih atrakcija u etabliranim medijima pomažu u kvalitetnoj promociji zemlje naglasio je i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. „Francuska je jedna od naših najvažnijih emitivnih tržišta s velikim potencijalnom daljnjeg rasta i razvoja. Uvjeren sam kako ćemo, prema dosadašnjim pozitivnim trendovima i analizama, u ovoj turističkoj godini ostvariti vrlo dobre rezultate s francuskog tržišta i među Francuzima zadržati poziciju jedne od njima omiljenih destinacija na Mediteranu“, zaključio je direktor Staničić. 

Osim odlične suradnje s francuskim medijima, Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj organiziralo je posebno B2B događanje, odnosno sedmo izdanje „Dîners du Tourisme“. Događanje je organizirano u suradnji s turističkim zajednicama Kvarnera, grada Zagreba i grada Opatije, a okupilo je turističke agente i turoperatore poput Worldia Cercle des Vacances, Secrets de Voyages, Parfums du Monde, My Family Time te Comptoirs des Voyages. 

U sklopu radionice Hrvatska je predstavljena kao održiva, raznolika i kvalitetna destinacija, grad Zagreb kao atraktivno city break odredište koje zahvaljujući bogatoj kulturnoj i gastronomskoj ponudi posljednjih godina postaje nezaobilazna turistička odrednica za francuske goste i to tijekom cijele godine, a veliki interes izazvala je i turistička ponuda Kvarnera i Opatije. 

„Posljednjih smo mjeseci na tržištu Francuske kroz razne kampanje i aktivnosti s partnerima stavili snažan naglasak na predstavljanje hrvatskih regija, poput Zagreba, Kvarnera, Istre i Slavonije, ali i na bogatstvo prirodne baštine i održivi razvoj. U tijeku su i kampanje sa strateškim partnerima, kao i brojne PR i marketinške aktivnosti. Iz Hrvatske su se nedavno vratili i novinari Le Figara te Le Mondea, dvaju najznačajnijih francuskih medija pa i u tom kontekstu očekujemo vrlo vrijedne objave o hrvatskim destinacijama, njihovoj ponudi i atraktivnosti Hrvatske među francuskim ljubiteljima putovanja”, zaključila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

Popularnost Hrvatske u na francuskom tržištu potvrđuju i brojke iz sustava eVisitor prema kojima su Francuzi u dosadašnjem dijelu godine ostvarili preko 42.000 dolazaka i više od 111 tisuća noćenja što u usporedbi s prošlogodišnjim rezultatima predstavlja rast u dolascima od 21 posto te u noćenjima od 8 posto.

 


Reci što misliš!